28/04/2016

ORIFLAME: Beauty blender & Foundation brush / Četka za puder

Današnji post tipkam u tempu - 2 rečenice, 5 čučnjeva i ponovo. S obzirom da testiram nekoliko pomoćnih proizvoda za mršavljenje i "brisanje" celulita, sami znamo da ništa nema efekta ako sjedimo. O tome uskoro...

Today's post I am writing in pace - two sentences, 5 squats and again. I am testing several additional products for weight loss and removing cellulite so I tend to work out a lot and see if it has effects. Sitting only can do nothing. But I will post about that little later...


U kataloškoj prodaji su se tek od nedavno pojavili beauty blenderi (u tekstu dalje BB) pa je krenula euforija i (nerealne) recenzije. Razlika u BB iz kataloške prodaje i onih u prodavnicama profesionalne šminke je u cijeni, ali ne samo u cijeni.
Koliko para toliko i muzike.
Ne kažem da je baš sve ako je jeftinije odmah i nužno nekvalitetno, ali u većini slučajeva je tako.

Neću upoređivati ovaj BB sa ostalim koje sam koristila tako da ću vam samo reći zašto mi se ne sviđa ili sviđa.

Beauty blenders (the text continues BB) appearing in the catalog sales started euphoria and loads of unrealistic reviews revealed. The difference in BB from catalog sales and those from proffesional makeup stores is in price, but NOT ONLY in price. You will get what you paid for.
I'm not saying that everything cheaper is necessarily bad quality, but in most cases it is.

I will not compare this with other BB I used so that I can only tell you why I do not like or love about this one.


Oriflame BB je napravljen od PU pjene. PU pjena je materijal koji ima visok elasticitet i otporan je na deformacije, što znači da je dugotrajnost glavna odlika. Što ja mogu potvrditi jer je kao nov čak i nakon 6 -7 pranja. Ljubičaste je boje (Jedina boja u ponudi) i mislim da mu je redovna cijena oko 4KM. Ja sam ga platila 2,9KM. Kada je suh, visine je oko 3,5cm, a kada je vlažan malo manje od 5cm. Ne dobije mnogo na veličini uglavnom.  Pod prstima je mekan i mene podsjeća na jastućić. Zaista ne znam zašto.
Što se tiče širokog dijela za nanošenje pudera i blendanje većih površina kože, definitivno je dobar. Nanošenje bude čas posla. Ali je vrh katastrofa. Nijedan ugao na licu ne mogu dohvatiti. A nadala sam se da će biti okej. Ja ne znam da li je to do mog oblika nosa, očiju mada smatram da bi vrh trebao biti još malo izdužen da bi služio svrsi.
Fino blenda, ali one dijelove lica koji su dostupni. Za ostalo mi treba pomagalo.


Oriflame BB is made of PU foam. PU foam is a material that has a high elasticity and high resistance to deformation, which means that the longevity is the main feature. What I can confirm because it is as good as new even after 6 -7 washing. It is purple (only color offered) and I think it's regular price is about 4KM ( 2 Euros ) . I've paid for 2,9KM ( 6 Euros ). When dry, the height is about 3.5 cm, and when it is wet a little less than 5cm. Under the fingers is soft and reminds me on the pads. I really do not know why.
As for the wide part of the dispensing of powders and blending large areas of skin, it is definitely good. Application is really easy and fast. But the tip is disaster. Not a corner on the face can be blended in regulary. And I was hoping that would be okay. I do not know if it's to my shape of the nose, eyes, but I think that the tip should be a little more elongated to serve the purpose.
It is fine blending, those parts of the face that are available. For the rest I need help.

BB kada je suh / When it's dry
BB kada je vlažan /  When it's wet


Testirala sam ga sa 2 pudera/podloge. Oriflame Illuskin foundation i Catrice Even Skin tone. Catrice je dosta gušći pa ga blender ne upije, ali Oriflame Illuskin mi je skoro "popio". Tako da smatram da nije pogodan za pudere čija je gustoća na nivou slabije podloge.

Stvar koja me apsolutno odbija je miris. Dakle bukvalno, od prvog pranja bez obzira na to što sam koristila super mirišljavi gel za tuširanje, opet ima neki čudan, nedefinisan, za moj nos nimalo ugodan miris. Nadala sam se da će s vremenom nestati ali nije. Užasava me to.

Fino se opere, nema ružnih tragova pudera poslije. Ispira se bez problema, to je činjenica i ne smatram da mu gel za tuširanje može naštetiti.  Tako da , što se tiče kvaliteta, zaista je okej. (Koristim gel za osjetljivu kožu, blag je i četkice se rado s njim druže) Nisam ga nijednom uspjela totalno osušiti jer sam ga koristila svaki dan, ali mislim da se može osušiti za 3 do 5 dana.

Sve u svemu, služi svrsi, donekle. Ali miris...


I tested it with 2 foundations. Oriflame Illuskin foundation and Catrice Even Skin tone foundation. Catrice is much heavier so blender didn't absorb any of it, but it almost "sucked in" Oriflame Illuskin. So I think that is not suitable for foundation which is light and easy. 

The thing that absolutely rejects me is the smell. So literally, from the first washing regardless of the fact that I used super fragrant shower gel, again has a strange, undefined, for my nose really  unpleasant smell. I was hoping it would eventually disappear but it didn't. I am outraged by it.

It washes really fine, there's no ugly traces of powder later. I do not consider that a shower gel can be harmful so I wash it with it. Therefore, quality really is okay. (I use the gel for sensitive skin, it is mild and brushes are also okay with it ) I did not manage to totally dry it out because I used it every day, but I think it can be totaly dry after 3-5 days.

All in all, it serves its purpose to some extent. But the smell ...




Što se tiče četke za puder, za moj ukus, katastrofa.
Kupljena na sniženju ovom katalogu na fotografiji. Cijena joj je bila 5,5KM, a redovna cijena je 14,90KM. Smatram da se mnogo kvalitetnije i bolje mogu kupiti za te pare. Eto ne znam.
Ručka je drvena, držač za vlakna je metalni i vlakna su sintetička. Za moj ukus i za moje lice je previše gruba i previše umjetna.

But foundation brush,  for my taste, is a disaster.
I purchased it on sale this catalog in the photograph. Price was 5.5KM (3 Euros) but regular price is 14,90KM (8 Euros). I believe you can buy something much better for that money. But what do I know...
The handle is wooden  and the fibers are synthetic. For my taste and my face is too rough and too "plastic".


Puder ne razmazuje kako treba, korektor ne razmazuje kako treba, planiram da je koristim kada masku za lice nanosim jer je gušća od pudera pa će četka valjda tu biti korisna i neće me iritirati.
Očekivala sam mnogo bolje. I to je sve što imam da kažem o njoj.

It can not smear foundation properly, nor concealer. I definitely play on using it for face mask because it's much thicker then foundation so it will probably be useful and will not iritate my face.
I expected much better. And that's all I have to say about it.



Jeste li bile u prilici da probate nešto od ovoga ? Bilo koju spužvicu i četkicu ? Kakav je vaš utisak?
Did you have chance to try these ? What is your oppinion? 

Hvala na čitanju...
Thanks for visiting...


Mia...


*Proizvodi su kupljeni vlastitim novcem.
*Ovo je moje mišljenje o proizvodima.
*Da razjasnim, ja odavno koristim Oriflame proizvode i ovim postom samo ukazujem na mane određenih proizvoda.

6 comments:

  1. ja koristim Ebelin beauty blender i za mene je fantastican :D ja volim ljubicastu boju ali me odbija neugodan miris i to sto ne moze dohvatiti sve uglove na licu :D voljela bih probati onaj pink iz avona jer ga dosta preporucuju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga i uzela radi boje. MOže se iskoristiti. Sreća pa imam dobru četkicu za korektor. :D

      I ja bih voljela, mada mi je boja odbojna. Nešto ne volim pink :$ hahah

      Hvala ti na posjeti.<3

      Delete
  2. Meni blender oke radi posao i nemam problema sa mirisom. Mirise mi na gel kojim ga operem i to je to, perem ga nakon svakog koristenja,tj svakog dana vec 2 mjeseca i super se drzi. Cetkicu takodje imam, s njom imam love-hate odnos. Bb kremu mi lijepo razmaze i to ali ne suradjuje s ostalim puderima pa sam je ostavila za maske. Nervira me jedino sto se maska sa nje jako tesko skida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je katastrofa miris, gel nikako da ga "ubije" :D
      a kvalitetan jeste zaista :D

      hvala na posjeti!

      Delete
  3. Imam ovaj beauty blender i meni se dosta sviđa,pogledaj moj blog http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete