14/04/2016

Misslyn beauty booklet: ' I'm cool that's my rule ;-) '



Pozdrav dragi moji :)

Ovu ljepoticu sam ugledala na polici u CM-u i zaljubila se u pakovanje i nijanse na testeru. Do sada nisam koristila nijedan Misslyn proizvod pa sam se pomalo premišljala da li da uzmem ovu paletu, ali ipak ljubav prema detaljima poput pakovanja je presudila.

U ponudi su dvije palete, jedna je sa zemljanim tonovima i naziv joj je ' I'm hot you're not ;-)' a druga je sa pastelnim nijansama sive, zelene i plave, mada ima nijansi koje su prilično neobične,ali o tome kasnije, i naziv joj je ' I'm cool that's my rule ;-) ' koju sam ja uzela zbog nijansi, naziva i pakovanja.
Da budem iskrena, o prvoj navedenoj paleti nisam ni razmišljala jer smatram da naziv nije uopće prikladan. To je moje viđenje.
Cijena je 16,50KM, mada je to za kvalitet palete puno, ali se ovdje ustvari prodaje pakovanje.


Odmah da kažem, nisam baš oduševljena. Nadala sam se mnogo boljem. Ali neću da kudim, paleta je apsolutno iskoristiva, sa više strpljenja.


Hello sweeties... :)

I saw this beauty on the shelf in the CM drogerie and fell in love with the package and shades on the tester. So far I have not used any Misslyn product so I was not really sure do I want to buy it, but my love for details got me to buy it.

There are two palettes, one with earth tones and the name is 'I'm hot you're not;-)' and the other is with the pastel shades of gray, green and blue and her name was 'I'm cool that's my rule;-)' which I took because of the shades, name and the package.
To be honest, I didn't even want to try first one, because I believe that the name is not at all suitable. This is my vision.



I must say, I'm not thrilled. I was hoping for a lot better. But I will nottrashtalk, booklet is absolutely usable, with more patience.



Pakovanje je od malo tvrđeg kartona, a sjene stoje u plastičnom kalupu pričvršćenom na taj karton. Dizajn mi je super, moram priznati, pogotovo kod iznenađenja koje vas čeka unutar. Paleta je tanka, nije pretjerano velika, uvijek kažem da volim kompaktne stvari i to je također plus na ovoj paleti.
Karton se preklapa i na drugoj strani je malo ogledalo u obliku srca sa simpa printom oko njega. I ogledalo je plus jer većina stvari pored pudera koje imaju ogledalo je preteška ili prevelika. Ova paleta nije.


The packaging is a made of a hard cardboard, the shadows are in the plastic molding attached to the cardboard. Design is great, I must admit, especially with the surprise that awaits you inside. The palette is thin, not too big, I always say that I like the compact things and this is also a plus to this palette.
Cardboard overlaps and on the other side is a little mirror in the shape of a heart with cute zebra print around him. And the mirror is a plus because most things that have a mirror are too heavy or too large. This booklet is not.


U paleti ima:
a - 12 sjenila
b - 2 hajlajtera
c - 2 sjene za obrve
d - rumenilo

The booklet has:
a - 12 shades
b - 2 highlighters
c - 2 shadows for eyebrows
d - blush


Ja ću definisati sjenila po nekoj svojoj skali od 'Shimmer' do 'Skoro pa mat' gdje imaju tri nivoa. Paleta je prilično neobična pa ću vam pokušati približiti maksimalno.


Prvi red : (S lijeva na desno)

1. - Pastelna zelena, Manje shimmerasta
2. - Bež ,Skoro pa mat (Skroz blagi shimmer)
3. - Svjetlija smeđa, Shimmer

Drugi red:

1. - Pastelna roza, Manje shimmerasta
2. - Svjetlija smeđa sa rozim podtonom, Shimmer
3. - Tamno smeđa, Manje shimmerasta

I will define shades on my scale from 'Shimmer' to 'Almost mat' which will have three levels. The range is quite unusual and I will try to make it simple.

Front Row: (Left to right)
1st - Pastel green, less shimmery
2nd - Brown, Almost mat (totally slight shimmer)
3rd - The lighter brown, Shimmer

Second row:
1st - Pastel pink, shimmery Less
2nd - The lighter brown with pink undertones, Shimmer
3rd - Dark brown, less shimmery


Prvi red

Drugi red


Treći red:

1. - Pastelna ljubičasta, Skoro pa mat
2. - Ljubičasta, Skoro pa mat
3. - Tamno ljubičasta, Shimmer

Četvrti red:

1. - Pastelna plava, Skoro pa mat
2. - Svijetlo plava, Manje shimmerasta
3. - Tamno plava, Skoro pa mat

Third row:

1st - Pastel purple, Almost mat
2 - Purple, Almost mat
3rd - Dark purple, Shimmer

Fourth row:

1st - Pastel blue, Almost mat
2nd - Light Blue, less shimmery
3rd - Dark Blue, Almost mat


Treći red
Četvrti red
Iz swatcheva možete primijetiti da je pigmentacija srednja do slaba. Što je meni bilo razočarenje, ali šta je tu je. Sjene se ne truse previše i nadogradive su. Blendanje je jednostavno ali je pri tome nadograđivanje obavezno. Odlična podloga bi sigurno popravila situaciju, ali ova moja ne daje najbolje rezultate. Moram naglasiti da su sa mojom podlogom ako ništa postojane.

From the swatches you can notice that the pigmentation is medium to low. Which to me was disappointing, but what is done is done. The shadows are upgradeable. Blending is easy but that the upgrade required. Excellent shadow base would certainly improve the situation, but this does not give  best results with mine. Shadows stay on eyelid for 4-5 hours tops.


Sjene za obrve su zaista fine. Siva i svjetlija smeđa koja totalno pristaje i blonde obrvama. Ja sam tip za olovke za obrve i mnogo sjena koje sam probala su bile promašaj jer mi obrve čudno izgledaju, ali ova je baš onako prirodna. Tako da je to još jedan plus.

Shadows of the eyebrows are really fine. Gray and lighter brown that totally fit and blonde eyebrows. I'm the type for eyebrow pencil and a lot of shadows that I tried were a failure because my eyebrows look weird, but this is just as natural. So that's another plus.


Rumenilo je također odlično. Izgleda prirodno i fino se nanosi na lice. Blendanje nije problematično uopšte i baš je super za moj ten.

Hajlajteri su pun pogodak! Vjerovatno su oni glavni razlog zašto nisam totalno zažalila. Prvi (na fotografiji: gore) je sa bijelim odsjajem, a drugi (na fotografiji : dole ) je sa rozim odsjajem. Drugi mi se više sviđa, ali je i prvi iskoristiv. Jedan sloj je elegantan i vidljiv, a sa više njih se može postići efekat *vidim-se-iz-svemira*. Definitivno.
(Na swatchevima se slabo vidi, jer me osvjetljenje zeza. )

Blush is also excellent. It looks natural and applies to the face pretty fine. Blending is not a problem at all and it is great for my complexion.

Highlighters are a hit! Probably they are the main reason why I'm not totally regreting buying it. The first (in the photo: above) is with a white glow, and the second (in the photo: down) is with pink glow. I like second one more, but the first is absolutely usable. One layer is elegant and visible, and the more of them can be achieved effect * you-can-see-me-from-the-universe*. Definitely.
(The swatches are hard to see, because lighting sucks.)

Gore : Rozi odsjaj
Dole: Bijeli odsjaj
Desno: Rumenilo

Moj ukupan utisak je da se paleta može iskoristiti, ali se ovdje definitivno prodaje izgled i pakovanje, a ne sjene. Pigmentacijom nisam zadovoljna, ali hajlajteri popravljaju utisak. Sve u svemu, može proći. :P


Nadam se da ste uživali čitajući.

Hvala na posjeti...

Mia.

Pratite me na Instagram-u i Facebook-u. :)

My overall impression was that the booklet can be used, but what's sold here is packaging, not the shadows. I am not satisfied with pigmentation, but highlighter repairs first impression. All in all, it's okay.


I hope you have enjoyed reading.

Thanks for visiting ...
Mia.


Follow me on Instagram (See below) and Facebook. :)

4 comments:

  1. Kako to da ja nikada nisam primjetila ovu paletu u cmu? Odlicno izgleda i definitvno kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ovu vidjela u CM-u na Otoci i u Titovoj. Ne znam da li ima u svakom. Možda je i nova. :D


      Hvala na posjeti. <3

      Delete
  2. kakvo razocarenje, u tako lijepom pakovanju.. pigmentacija prelosa.. nisam je vidjela u cm, doduse do mene je jer njihov stalak me nesto ne privlaci..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta je, mada sam ja hajlajter do sad skoro pa potrošila. Tako da se nisam baš razočarala. :D Sjene će mi malo duže trajati :D

      <3

      Delete