24/04/2016

NEW IN: Oriflame, Balea, Ovnak, Alverde, Flormar...


Zdravo drage moje :)

Danas vam kratko tipkam o mini šopingu i to će ujedno biti najava za nekoliko recenzija. O pojedinim proizvodima ovdje ste vjerovatno već čitale recenzije, ali obnova gradiva nije ne odmet.



BALEA Regenerator za plavu (prirodnu i obojenu) kosu

O sličnom proizvodu sam pisala prije par mjeseci u postu "Winter friendship"  (OVDJE) samo što sam ovaj put promijenila nijansu, tako da kažem. Ovaj regenerator ne posvjetljava kosu ali poboljšava sjaj tako da to dođe na isto, bar na mojoj kosi. :)

I love... Coconut & cream losion za tijelo 

Ne mislim da o ovome trebam da tipkam mnogo. Kolekcija losiona, putera za tijelo i gelova za tuširanje "I love..." je nešto u što sam ja već dugo zaljubljena. Poznata sam kao junkie za stvari koje mirišu. Ovaj put je izbor bio kokos. I prosto uživam poslije nanošenja.

ORIFLAME Beauty Blender 

O njemu ću pisati detaljnu recenziju uskoro.

ALVERDE Tuš za oči

Ovo je prvi tuš koji sam kupila u ovom obliku. Sniženje u DM-u i boja su bile presudne stvari da ga kupim. I o ovome uskoro pišem recenziju i sigurna sam da ćete vidjeti i neki makeup look jer se sa njime da igrati.

Golden Rose WOW! lak za nokte 

Mini pakovanje, super boja. Rozo - bijeli lak za nokte koji sam kupila samo radi toga što je minijaturan. Boja mu nije loša ali je iz nekog razloga vrlo nekvalitetan. Bukvalno 24 sata nije izdržao na noktima. Šteta.

CATRICE Even skin tone Beautyfying foundation ( Even Vanilla 010) 

Nakon Oriflame Illuskin podloge nisam bila sigurna da ću uspjeti naći nijansu koja odgovara mom licu, ali je Catrice Even Skin tone zadovoljio moje kriterije. O ovom puderu ću obavezno pisati gdje ću spomenuti zašto više ne koristim Oriflame Illuskin.

ORIFLAME The One ruž

Crveno, crveno, crveno. Još jedan crveni ruž u mojoj kolekciji. Makes me happy!


Još jedna stvar koju sam naručila uz Oriflame Beauty blender je četka za puder koja mi se iskreno, ovako na prvu ne sviđa. Ali ću da je testiram pa da oboje smjestim u jedan post. Ipak im je slična svrha. :$

Ovnak četkica je namjenjena za obrve, mada ću je ja koristiti za tu jer je prilično precizna. :)

Nigdje bez FLORMAR olovaka za usne

Nude nijansa je obavezna, crvenu sam uzela jer sam imala samo tamnije pa mi svaki crveni ruž bude taman na ivicama usana. Ne znam da li ću tipkati o njima, jer već ima sličan post. :D
Nijanse su 201 i 232. ( Elle Cosmetics Otoka)


O čemu želite prvo da vam pišem?
Da li imate neki od ovih proizvoda?
Vaš utisak?


Hvala na čitanju. Imate poljubac.

Mia...

10 comments:

  1. Imam golden rose wow lak za nokte, predobri su, uopste ne treba top coat :)

    poseti moj blog bmmybeautyworld.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se nije nešto pretjerano dopao tako da ne znam da li da to pripišem nekvalitetu ili pak mom neznanju da nanesem lak kao svi normalni ljudi. :D

      Hoću obavezno. Hvala na posjeti!

      Delete
  2. Jako lijep new in. I love.. me uvijek privlaci s polica a nikako da uzmem :)
    Ovakvi kistovi za puder kao ovaj Oriflame mi nikako ne odgovaraju, ne znam raditi s njima pa ne znam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi, nećeš se pokajati. Losion za tijelo je krema, nije onaj vodenasti i puno je ljepši na koži od mnogo tzv. hidratantnih. :D
      Ja sam od kista puno više očekivala, na dodir mi je katastrofa. Tipkam kad ga isprobam sa puderom. :D

      Hvala ti na posjeti!

      Delete
  3. Imam Flormar olovku slicnu tvojoj, mislim da je u pitanju broj 203 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i tu negdje. Flormar olovke su mi zakon. :D

      <3

      Delete
  4. This looks like a great line up of beauty products to have on hand. I love the smell of coconut so I'd probably really like that cream.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is really amazing. I love coconut, it really makes me happy!

      Thank you for visiting. <3

      Delete
  5. jako lijep post, POGLEDAJTE MOJ BLOG http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete