01/10/2016

AVON: Hair Care

Advanced Tehniques

Šampon i regenerator za sjaj kose



" Formula sa pro-vitaminom B5 pomaže zagladiti kosu te joj pruža sjaj . Čini vašu kosu podatnom i svilenkasto mekom."

Avon govori istinu. Čarobna tečnost u lijepoj zlatnoj bočici mojoj kosi daje sjaj. I mekoću. I divnoću. I čini me sretnom.



U boci je 250ml šampona. Rok trajanja je 12 mjeseci. Tečnost je biserno bijela i predivno miriše na prvu. Nekako polu voćni, polu hemijski miris. Ne mogu da definišem ali sviđa mi se. Šampon super pjeni i nije "bezživotan". To mi se također sviđa. 

Koristim ga u kombinaciji sa regeneratorom iz iste linije i kosa mi je prosto predivna. 
Da se oblikovati i nema sitnih dlačica koje su odlučile da krenu svaka svojim putem. Kosa je sjajna, njegovana i divno miriše. 




Spomenuti regenerator se ne ispira. Dovoljno je samo da prosušite kosu peškirom, nanesete regenerator i kroz par minuta kosa upije. 
Pošto nikada prije nisam koristila regeneratore koji se ne ispiraju, imala sam utisak sa će kosa biti ljepljiva i da ću samo imati veći problem. No nisam, jer, kao što rekoh, kosa vrlo brzo upije regenerator i spremna je za sušenje i oblikovanje.
U bočici je 250 ml bijele dosta rijetke tečnosti. Ima isti miris kao šampon.

Meni su nekako kod šampona 2 stvari bitne: da fino miriše i da fino pjeni.  Smatram da je šampon onda zaista dobar. 
Također mi je veoma bitno da se ispira lako i da taj proces ne traje dugo. Jer me to užasava. Ovaj šampon je po tom pitanju u normalnoj zoni i sasvim je okej.



               

 Serum za suhe vrhove


Moja kosa je prirodno ravna i teško je oblikovati i održati frizuru onakvom kakva želim da bude.

Staklena bočica, pumpica i njegujući serum...
Ova kolekcija me asocira na zlatnu kolekciju- za zlatnu kosu.
U bočici je 30ml seruma koji je onako polu- rijedak. Možda smiješno zvuči ali mi pri nanošenju miriše na pivo, a ja baš volim pivo. Miris se, ipak, ne zadrži u kosi nego ispari i kosa miriše kao prethodno spomenuti šampon.

Jedina mana je što ovaj serum mogu koristiti samo kada želim da mi je kosa lepršava, a ravna. Jer ovaj serum čini moju kosu mekšom ali neukrotivom. Još više je opušta i to mi ne ide za zgodno onih dana kada planiram da mi je kosa valovita i čupava.

Ne koristim ga često ali nakon svakog korištenja se vidi promjena. Ispucali vrhovi su prošlost, kosa mi ima prirodni sjaj i lakše se raščešljava. Divno!







Na fotografijama vidite također sprej za kosu, ali o njemu neću tipkati sada jer planiram da mu posvetim poseban post. 

Od dosta AVON proizvoda koje sam testirala, ovi šamponi su definitivno nešto što ću nastaviti koristiti. Za serum nisam sigurna, a i vjerovatno će proći dosta vremena dok ga potrošim. Možda se do tad i predomislim. :D 

Da li ste se susretali sa ovim produktima? Kakav je vaš utisak? 


Pozz,

Mia

3 comments:

  1. Divno si nam predstavila sve proizvode!Imaš divan blog. :)

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno :) malo originalnosti u svakodnevnoj blogosferi. Užitak te je čitati :*

      Delete