29/12/2016

Decembar kroz fotografiju + Nagradna igra

A photo posted by Mia Re (@miaredz) on



Moj decembar je divno počeo!





O ovom puderu sam pisala OVDJE.





Shopping je uvijek dobra ideja! :D

A photo posted by Mia Re (@miaredz) on


Holiday Market je inače ono što čekam čim Decembar kaže "Ćao, evo me! " Veliki sam zaljubljenik u praznike, ukrase, detalje, lampice, uživanje! :D


Do sada ste mogli zaključiti da imam malog bijelog zeku koji je duša, srce, beba i sve. Najviše voli da jede jabuku, salatu i da pozira pred fotoaparatom.


Tipkala sam i o Catrice Camouflage Cream, pročitajte post OVDJE.



Gdje god odem, gledam interijer. I to je ono što zaista volim i u čemu uživam. Padam na detalje.

A photo posted by Mia Re (@miaredz) on



Eh sada bih da demonstriram mogućnosti fotoaparata i talent mog dečka. Definitivno "ima oko" za detalje i ljepotu. Mislim, hah, naravno da ima oko za ljepotu. :D



Nadam se da ste uživali u fotografijama. :D Ne zaboravite da me pratite na Instagramu.


Kako je vrijeme praznika odlučila sam da obradujem nekoga od vas. Na mojoj Facebook stranici je aktivna nagradna igra koja traje do 02. januara. Sve potrebne informacije možete dobiti ovdje:


                    Purple Spark nagradna igra!



Želim vam sretnu Novu Godinu!

Pozz,

Mia

No comments:

Post a Comment