09/12/2016

Maybelline New York: Affinitone Mineral Perfecting + Soothing Foundation



Nakon što sam preživjela period užasno suhog lica i mnogo bolnih akni, tražila sam idealan puder. Fazon je što sam bila našla puder koji mi je odgovarao savršeno... I onda se on prestao proizvoditi.
Nisam imala drugi izbor nego da se ponovno bacim u potragu za puderom koji prekriva i preživljava na mojoj premasnoj T-zoni koju baj d vej baš volim jer mi je bilo dosadilo gledati da li se vidi svaka pora zbog pretjerano suhog lica.
Smatram da je time što je koža lica postala masna, došlo do stabilizacije te situacije i to je bilo sasvim okej.
Dok nisu počeli minusi da sijeku.
Puder o kojem Vam tipkam je bio idealan za ljeto-jesen period ove godine. A sad.... Blago rečeno, "zamal' se ne isplakah od muke".
Ali ću svejedno tipkati, da bi mogli sebi definisati da li vam odgovara ili ne.

Having to survive the terrible period of dry face skin and a lot of painful acne, I was looking for an ideal powder. The trick was to find what foundation that fits perfectly... And then they stopped producing it.
I had no choice but to search another foundation for covering and surviving on my greasy T-zone which I started loving cause I was sick of watching dry parts of my face.
I think that the fact that my facial skin became greasy, there was a stabilization of this situation and it was quite okay for me.
Until temperature started to get lower.
Foundation which I am writing about was ideal for the summer-autumn period this year. And now .... To put it mildly, "I want to cry".
But I will make this post, so you can be able to define whether it suits you or not.





Puder je u staklenoj bočici sa plastičnom pumpicom za prikladno doziranje. Pumpica je bež boje sa bisernim odsjajem, a bočica je prozirna.
U bočici je 30ml pudera. Pri korištenju u nekim normalnim količinama, mislim da je dovoljno za mjesec i pol. Ako ne i malo više.

Foundation is packed in glass bottle with plastic pump so you can dose it without problems. Pump is beige, and the bottle is transparent. 
There is 30ml of foundation, and if you use it daily, it is enough for 2 months tops.



Maybelline kaže:

"Maybelline New York Affinitone Mineral, prirodan tečni puder sa mineralima za blistav i zdrav ten. Naša jedinstvena trostruko rafinirana mineralna formula savršeno se uklapa sa svim nijansama kože. Ne samo da vam daje savršen, prirodan ten, već istovremeno čisti i smiruje vašu kožu, čineći je blistavom. Savršen i za najostljiviju kožu. Pruža pokrivenost 24h i štiti od zračenja zahvaljujući SPF 18. Bez ulja. Bez talka. Bez mirisa. Dermatološki ispitano."

Na samom početku korištenja ovog pudera, moram reći da sam bila prezadovoljna. Radni dan od 8 do 10 sati, puder je tu 8+. Čak i kad je bilo dosta toplo. U kombinaciji sa mojim kamenim puderom o kojem ću tipkati kada napravim adekvatne fotografije, bio je super. Prekrivao je svaku tačku, neutralisao crvenilo, žute tačke, bio dobar drug sa korektorom i nije bilo nikakvih "anomalija".

Maybelline says:

"Maybelline New York Affinitone Mineral, natural foundation with minerals for a healthy and radiant complexion. Our unique triple refined mineral formula fits perfectly with all skin tones. It not only gives you a perfect, natural complexion, but also cleans and soothes your skin, making it radiant. Perfect for sensitive skin, it provides coverage 24 hours and protects against radiation using SPF 18. Without the oils. Without talc. Fragrance free. Dermatologic tested. "

At the very beginning of using this foundation, I must say that I was more than satisfied. Business Day 8-10 hours, stays on for 8+ hours. Even when it was really hot outside. In combination with my pressed powder which will I be typing when I take appropriate photographs, it was great. It covers every and each spot, neutralises redness, yellow dots, and it is a good friend of concealer and there were no "anomalies".




Međutim, došla zima, došlo razočarenje.
Ne planiram reći da sam razočarana puderom, nego činjenicom da je promjena vremena donijela promjene koje mi se ne sviđaju. Smatram da je u pitanju moja nedefinisana koža svake zime u Sarajevu.

Što se tiče blistavog i zdravog tena, s vremenom je moje lice postalo previše blistavo i izgledalo je 5-6 godina starije nakon par sati od nanošenja. On zaista idealno prekriva moju "situaciju", da je tako nazovem, i, nikada nisam imala osjećaj da sam stavila peel-off masku na lice. Nema težinu, nema čudnog osjećaja, upravo ti minerali daju "prozračnost" koži.
Prvih sat-dva super izgleda, već kada prođe 3-4, lice mi bude "kao tepsija s teletinom" (jednom je prilikom rekla Ena), vidi se svaka pora i postanem naranđasta.

Nijansa koju sam ja uzela je 21 - Nude, i definitivno bi mi odgovarala da sa mojom kožom situacija nije takva kakva jeste.
Vjerujem da je ovaj puder zaista dobar izbor za nekoga sa suhom i normalnom kožom. Već kod nas "masnih" pravi blage problemčiće.


However, with the winter, came disappointment.
I do not plan to say I'm disappointed with foundation, buy I am with the fact that the change of weather has brought changes that I do not like. My skin gets undefined with every winter in Sarajevo.

As for radiant and healthy complexion, with time, my face became too bright and it looked 5-6 years older after a few hours of application. It really is ideal for covering my "situation", call it that way, and I never had the feeling that I put peel-off mask on my face. No weight, no strange feeling, it is these minerals that provide "breathable" skin.
For the first hour or two looks great, but when 3-4 passes, my face is "as a casserole with veal",  you can see every pore and my face becomes orange.

The shade that I took the 21 - Nude, would be perfect shade for me if there isn't this problem.
I believe that this foundation is really a good choice for someone with dry and normal skin. But for us with greasy situations, is not really suitable.



Ovaj post mi je nekeko "s brda- s dola" , ali sam nastojala da vam opišem kako se situacija mijenjala i zašto više ne mogu koristiti ovaj puder iako mi se zaista sviđa.
Valjda dođe period u godini kada se moje lice promijeni, pa se moram prilagoditi, ali je to jedna veeeeelika šteta s obzirom da mnogo dobrih stvari više ne mogu koristiti. Ovaj puder je jedan od njih.

This post is pretty much weird I think, but I just wanted to explain why I do not use this foundation anymore, even tho I love it.
I guess it is just period of the year where my skin changes so I need to fit with that. It is such a shame because I had to stop using so many good things cause of that.




Moj sveukupni zaključak je da je ovaj puder jedna divna tekućina koja će biti idealna za vas sa suhom kožom, prekriti će svaki problemčić, pustiti vaše lice da diše i pri tome ga zaštititi sa SPF 18.
A mi, sa masnom kožom ćemo se snaći valjda...


My overall conclusion is that this foundation is a wonderful liquid that will be ideal for you with dry skin, it will cover every little problem, let your face breathe and thereby protect it with SPF 18.
But us, with greasy skin, we will try something else..


Pozz,

Mia




7 comments:

  1. Ja prvi put kad sam ga kupila i stavila na lice razocarala sam se pravo. Katastrofalan je. Cim dodjem kuci lice mi izgleda prosarano, puder se uvukao u pore, negdje ga ima, negdje ne .. FUJ!

    Imam i ja problema sa kozom, i lice mi je dosta masno. 5 godina koristila sam Vichy iz apoteke, dok nisam probala od catrice ovaj novi sto ga svi hvale. NEMA BOLJEG! Prezadovoljna sam.

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se dvoumim između novog Catrice i Bourjois Healthy Mix :D Mada mislim da će Healthy Mix biti izbor :D

      Meni je baš krivo štoo mi ovaj puder sad ne odgovara, jer mi je na početku bio oodličan :D

      Pozz <3

      Delete
  2. parece muy buen producto, buen post

    ReplyDelete
  3. Za suvu kožu je odličan, ali je težak za svakodnevnu upotrebu. :)

    lovestonedbjuti.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Mada mi je zaista žao što mi ne odgovara. :(

      Delete
  4. Imala sam slično iskustvo sa ovim puderom prije par godina, nikad ga više nisam kupila. Baš mi je bilo žao kada više nije bio okej na mom licu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja polažem nade da ću naći sličan puder, bar da mu je pokrivenost kao kod ovoga. :D

      Delete