09/03/2017

Burgundy opsesija


U subotu me je sunce natjeralo da malo poziram pred fotoaparatom iako uopće nisam talentovana za to. Ali Ema i njena desetka iz fotografije su vrhunac tog dana.
Do sada ste mogli primijetiti da je kod mene ova boja neizostavna. Nisam sigurna zašto, samo znam da mi je Isah u poslednje vrijeme počeo napominjati da postoje još neke boje. Addict.



Moj stil je poprilično čudan i nedefinisan. Od raspoloženja mi zavisi da li ću ulicom hodati sa savršenom šminkom i odjećom kao da sam iz kreveta krenula ili ću pak biti tip-top "skockana" sa dodatkom nekog komada koji je kontra od tog outfita.
Sve u svemu, čudna jedna situacija. Šta da vam kažem.



Košulja - Bershka, vrlo lagana, preudobna sa šišmiš rukavima
Hlače - Pojma nemam iskreno, nekada su bile "kožne" sad su apa-drapa totalno "iznosan" fazon i pravo ih volim
Patike - Converse, Chuck Taylor II, novi tip sa udobnim uloškom u njima
*Bez crnih čarapica ne idem nigdje


Uskoro mi stiže skromni paketić sa zaful.com, pa očekujte nove outfit postove. Uzbuđena sam!!


Pozdrav,

Mia



8 comments:

  1. Predivna ! Hlace ti predobro stoje. TOP <3

    ReplyDelete
  2. E vrh. Ja sam pored pink addict i burgundy addict al nekako vise kad je jesen/zima. Super su slike, ja nikako ne mogu da pronadjem nekog ko ce mene da slika :( So sad.

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče burgundy ja sam počela da pretjerujem. Nadam se da će me uskoro proći.


      <3

      Delete
  3. Odlicna mi je kosuljica. Bas lagana, lijepe boje s tockicama koje obozavam :D
    i da, mozda ne komentiram dovoljno na instagramu, al bas si lijepa i slike su ti super i radujem se tom novom fashion postu :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preudobna je i preugodna. :D


      Hvala ti puno! <3

      Delete