19/03/2017

Byphasse: Tonik za lice sa ružinom vodicom



Moja opsesija mirišljavim stvarima je postala ogromna i nekontrolirana. Ali svu tu situaciju nekako balansiram jer kupujem i stvari koje su korisne. Činjenica je da iz CM-a ne izlazim praznih ruku NIKAD, čak i onda kad ne nađem ono po što sam došla, a jedna od tih situacija je bila kada sam tražila kokosovo ulje i kupila Byphasse pakovanje sa 2 proizvoda. O drugom ću tipkati kada budem koristila, jer sam se u jednom momentu našla da imam litar micelarne u kući, pa će Byphasse doći na red tek kroz koji mjesec. Sada čitajte o mojoj novoj ljubavi...


Tonik dolazi u plastičnoj boci roze boje sa bijelim čepom. U pakovanju je 500ml tonika i strašno sporo se troši. Dakle koristim ga već mjesec i pol, svaki dan, nekada jednom, nekada i dva puta dnevno i potrošila sam manje od pola.
Kako sam to uopće ukapirala?
Stavila bocu na prozor i igrom slučaja pogledala na kojoj razini je tečnost. Obzirom da je boca neprovidna to je jedini mogući način da se vidi koliko je potrošeno.



Byphasse tonik  je za sve tipove kože i divno miriše. Moje iskustvo sa ovim tonikom mogu opisati jednom rječju - ljubav. 

Koristim ga nakon što micelarnom skinem šminku i ponekad prije nanošenja iste. Nježan je za kožu lica i ne čini da se lice kompletno "upali". Uklanja nečistoće i osvježava. 

Nakon mjesec dana primijetila sam da mi se lice nekako naviklo na njega i da je dosta čistije i nježnije. Poznato je da ima perioda da muku mučim sa aknama i upaljenim licem pa mi je ovaj tonik tu muku dosta olakšao. 
Mekana i mirišljava koža, mnogo ljepši i ugodniji osjećaj.

Rok trajanja je 6 mjeseci. I sastav možete vidjeti na fotografiji iznad.


Meni je koža dosta masna i  osjetljiva pa sam vrlo oprezna šta koristim. Ova kupovina me je obradovala i planiram da nastavim koristiti tonik. 



Da li ste vi koristile Byphasse proizvode? Kakav je vaš utisak? 


Pozdrav,

Mia

4 comments:

  1. Nisam nikad probala ovaj tonik, ali zaista deluje primamljivo. Odlican post ! #Samokazem

    ReplyDelete
  2. Imam njihovu nepotrosivu micelarnu vodu... A sada moram imati i tonik :D Proizvodi su tako jeftini, a dobri da je to nevjerovatno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. SLažem se, ponuda je super i jedva čekam da probam još proizvoda!

      Delete