27/03/2017

New in: Početak 2017.


 Odavno nisam napravila New in post. Ni sama ne znam zašto a vrlo su popularni. Recimo da je ovo Part 1 s obzirom da sam ukapirala da dosta sitnica nisam uključila. A večeras imam strašnu potrebu da izbacim ovaj post.

1. Avon sprej za zaštitu kose od toplote 
Tipkaću recenziju nakon određenog perioda, a kupila sam ga s obzirom da novu frizuru često feniram,peglam i stiliziram figarom. Iskreno se nadam da će biti korisno.

2. Set od 5 Rhombus Rose Gold četkica za makeup - Zaful - LINK
Predstaviti ću ih kroz par dana! Predivne su. Mogli ste ih vidjeti na mom Insta Story, a još fotografija će naravno biti na Instagramu. Možete me pratiti ako želite. @miaredz

3. Avon Nutraeffects Miracle Glow ulje za lice 
Mislim da ne trebam više ponavljati zašto ovo čudo kupujem na mjesečnoj bazi. U slučaju da ne znate možete sve pročitati OVDJE.

3. Avon True ulje za nokte i kožicu oko noktiju 
Imam baš velika očekivanja za ovo ulje. Tipkam utiske naravno.


 4. Avon Mark The Bold ruž, nijansa Rapid Rose 
Ovaj ruž sam dobila u paketiću na promociji Mark by Avon brenda  bez obzira što mi rozi ruževi ne stoje, našla sam način kako da ga koristim i kombinujem jer mi se zaista sviđa. Naravno da ću uraditi recenziju i naravno da ću naručiti još nekoliko nijansi.

5. Essence Get Big Lashes maskara
Kod mene na blogu možete naći samo jednu lošu recenziju maskare. I to je to. A ima ih mnogo koje volim. Mislim da će ova biti prva kvalitetna. Generalno gledajući, svi već znate za ove super jeftine i super korisne Essence maskare na policama. Ali ja moram tipkati... Uporediću neke.. Uživati ćete.



6. Avon Solutions anticelulitni tretman sa efektom zagrijavanja
Nakon što sam prošle godine koristila Avon Solutions CelluBreak 5D ( Post ) i pokazao se kao nešto što pomaže, ovaj put sam se odlučila za ovu verziju - da probam. I nadam se da će imati efekta sa vježbama koje radim da bih se dovela u red.

7. Avon NutraEffects pjenasti gel za čišćenje lica za normalnu i mješovitu kožu
Avon umivalice su mi favorit već dugo vremena pa ih nekoliko moram uvijek imati u kolekciji. Ovog puta izbor je pao na NutraEffects gel jer mi je ta kompletna linija zaista privlačna.


8. Catrice Cosmetics All Matt Plus puder - nijansa Vanilla Beige 
Ovaj puder sam kupila početkom godine i već je skoro pa pred kraj bočice. O njemu ću tipkati čim ga kompletnog potrošim.

9. Catrice Cosmetics HD Liquid Coverage puder - nijansa Rose Beige 
Čuveni HD Catrice puder o kojem se dugo tipka na blogerskoj sceni i ima dosta riječi hvale. U subotu sam trknula do CM-a da iskoristim sniženje od 35% koje je trajalo 2 dana. Nisam se nadala da ću naći odgovarajuću nijansu jer se uglavnom brzo rasproda, ali sam imala sreće ovaj put.
Za 2 korištenja sam prezadovoljna. Vidjećemo dalje utiske.

10. Flormar olovke za usne i oči - 224 & 222 (Usne) i 105 (Oči)
Flormar olovke hvalim od prvog dana na blogu tako da moja kolekcija svakodnevno raste. 105 koristim za usne uglavnom.

11. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ( Broj 15) 
Blog post OVDJE.



Šta vam se najviše sviđa? O čemu bi htjeli prvo čitati?

Što mislite o ovim četkicama?

1. https://goo.gl/njC7Pb

2. https://goo.gl/VF6TlV
3. https://goo.gl/p1ZL1d
4. https://goo.gl/OEE0R1


Pozdrav,

Mia

6 comments:

  1. Svasta zanimljivog ima...Avonovo ulje i sama volim i redovno koristim :D
    catrice hd puder sam i sama kupila na snizenju ali ga jos ne stigoh isprobati :/ a jedva cekam...jer se ne sjecam kad je neki puder digao toliku prasinu u blogosferi :D
    A od ovih cetkica, ovalne me najvise privlace, iako su i sve druge sarene preslatke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avonovo ulje je predivno!
      A Catrice HD zaista vrijedi svakog feninga :D Prekriva SVAKU MOGUĆU NEPRAVILNOST. :D


      Hvala na posjeti!

      Delete
  2. Četkice su divne, u posljednje vrijeme ih često viđam na raznim blogovima pa mi se samim tim čini da su kvalitetne :) Essence maskare su MUST HAVE, a mogu reći za Catrice HD puder da je perfektan i koristim ga trenutno, mada do sada nikad nisam imala loše iskustvo sa njihovim puderima, svaki koji sam probala je bio odličan. <3

    / beautyrecords.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Četkice su zaista kvalitetne i predivne za fotografisati :D

      Drago mi je da imamo isto iskustvo sa Catrice :D

      Pozdrav

      Delete
  3. Meni se najvise dopada Catrice Cosmetics HD Liquid Coverage puder i on mi je vec na spisku, zelim ga jos odavno :) Takodje i ove cetkice izgledaju zaista simpaticno :) Sve u svemu divan post :* #Samokazem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupi ga, nećeš se pokajati. :D

      Hvala ti,

      pozdrav!

      Delete