02/04/2019

Catrice: Light Illusion Loose Powder

Počeh pisati sad kada sam ga potrošila. I stvarno se brzo troši. Ovaj puder ili prah za setovanje, nazvaćemo ga tako sam kupila iz čiste znatiželje i maaale potrebe da ustvari setujem korektor na moju premasnu kožu.



Dolazi u plastičnoj teglici sa crnim poklopcem i u teglici je 11g žutog praškastog proizvoda. Po meni su rupice na teglici vrlo nepraktične za korištenje jer sam ja morala lupkati po njoj ne bih li bar malo istresla u poklopac i koristila, pa je taj proces malo trajao.





Namjena ovog pudera je da setuje puder i korektor na mjestu gdje vam je potrebno i da blago posvijetli tu zonu kako bi postigli prirodan efekat konturisanja lica. Ja ga nanosim na podočnjake i jagodice, pa onda kombinujem sa bronzerom ili jačim rumenilom.
Sa ovim puderom nije potreban onaj klasični "baking" pa ja samo nanesem i onda četkicom skinem višak. Kasnije nanesem transparentni puder u kamenu da bih sve izblendala kako treba.



Ovaj prah je stvarno koristan jer mi ubrza proces šminkanja i jer mi se koža ne presijava čak i nakon 5 sati. A meni je vrlo teško naći puder u prahu ili u kamenu koji to čini. Korektor stoji na mjestu, pa se ne dešava da se skuplja na malim sitnim nepravilnostima na koži.
Moram reći da sam očekivala da će nakon nekog perioda početi isušivati kožu, ali uz dobru hidrataciju do toga ne bi trebalo doći. Dakle, potrebno je obratiti pažnju na kremicu i podlogu koju koristite.



Kao što sam već navela, Catrice prah za setovanje je po meni stvarno super i koristan, ali se i brzo troši, a ja uopšte nisam stavljala mnogo. To je uglavnom tih 11gr.
Naravno, ako nađem, ponovno ću ga kupiti, ako ne, onda mi ostaje da tražim alternativu...


Hvala na čitanju. Pišite mi...



2 comments:

  1. Ja sam ga kupila jer je bio na sniženju i bukvalno sam oduševljena, svakodnevno ga koristim :)

    Call me shopaholicc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam baš jutros iskoristila poslednju zalihu i već sam obišla obližnje drogerije. Sve mi ukazuje na to da ću morati naći alterativu, jer izgleda da je povučen iz prodaje. :D

      Delete