17/05/2019

Avon: Red Perfectly Matte ruževi za usne


Mislim da već drugi ili treći put pišem o Avon mat ruževima, pa ću vam ovaj put kroz mnooogo fotografija pokazati sve nove nijanse - njih devet.
Ovi ruževi su malčice drugačije dizajnirani, pa je poklopac umjesto one standardne mat crne, dobio novo ruho pa sada u svojoj kolekciji nećete moći ne vidjeti crvene Avon ruževe. Što je stvarno super obzirom da ja trenutno imam 35 mat ruževa, od kojih je 30 upravo Avon. I plus ovih devet, naravno - mnogo.



Tekstura ruževa je mat, ali uopće ne isušuje usne. Barem meni. Oooodlična je pigmentacija pa ne moram nanijeti 85349759427 slojeva kako bih dobila finu boju na usnama. Ovi ruževi su mi definitivni favoriti - odavno i sada sam posebno sretna zbog činjenice da u kolekciji imam nekoliko predobrih nijansi crvenih ruževa. I što je najbitnije - mislim da mi sve nijanse divno stoje.



Ja ću napraviti istu podjelu kao i Avon pa ću poredati fotke na 3-3-3. Po 3 ruža za 3 boje tena, ili podtona kože, kako god želite definisati...

Hladni podton


Neutralni podton


Topli podton


Moram naglasiti da su pojedine nijanse dosta "crvenije" nego je svjetlost bila poprilično nedefinisana kad sam se fotkala, ali sam uradila najbolje što mogu. Nadam se da sam vam barem okvirno predstavila ove ruževe i nijanse i nadam se da ću vas inspirisati da ih dodate u svoju kolekciju jer su divni, pigmentovani, postojani i kvalitetni. 


Kako vam se dopadaju ruževi i nijanse? Imate li već neke u svojoj kolekciji?
Da li vam se sviđaju fotke? 

Hvala na čitanju...


2 comments:

  1. stvarno su odlicni,i ja sam odusevljena..

    ReplyDelete
  2. Predivni ali na slikama izgledaju vecinom kao rozi osim ako nisi posvjetljivala slike

    ReplyDelete