13/05/2016

AVON Solutions: Cellu break 5d

Ljeto dolazi uskoro, bar kalendarski gledajući i većina djevojaka je u fazonu *hoću tijelo za plažu* pa sam se i ja nekako ubacila u sve to jer me je period prve godine fakulteta totalno uljuljao i udebljao. Ovaj proizvod sam naručila na mamin nagovor, eto čisto da vidimo da li će pomoći.
Naglašavam, svakodnevni čučnjevi i trbušnjaci su glavna stvar za oblikovanje tijela, sve ostalo su samo pomagala da bi se nešto brže ili bolje uklonilo.

Summer is coming soon, at least looking at the calendar, and most of the girls are like, * I want the beach body * and I kind of dropped in all of that because I got really lazy and got some weight trough first year of college. I ordered this product because my mom wanted me to try it and see what will happen.
You have to keep this on mind, daily squats and sit-ups are the main thing for body shaping, all the rest is only helping and making progress faster.



AVON Solutions je anticelulitni tretman koji smanjuje vidljivost celulita čineći kožu glatkom i mladolikom, barem prema onome što kaže AVON na njihovoj oficijelnoj stranici. 

U pakovanju je 150ml proizvoda i rok trajanja je 12 mjeseci. Sviđa mi se dizajn, to moram da kažem, jednostavno i privlačno. Ja sam ga kupila kada mu je cijena bila oko 14KM, a mislim da je sada oko 17KM. Ne znam koja je redovna, ali su ova sniženja super i vrlo pristupačna.

Proizvod je bijele boje i iskrena da budem podsjeća me na neku hidratantnu kremu koja je nekako između gela i klasične kreme. Predivno miriše, podsjeća me na citrus i kada se nanese na kožu, hladi tu zonu i brzo se upija.

AVON Solutions is the anti-cellulite treatment that reduces the visibility of cellulite making the skin smooth and youthful, at least according to what AVON says on their official website.

The package contains 150ml of product and shelf life is 12 months. I like the design, I have to say, simple and attractive. I bought it when its price was about 14KM, but now I think it's about 17KM. I do not know what is a regular price, but these sales are great and very affordable.

The product is white, and to be honest it reminds me of a moisturizer that is somehow between the gel and the classic creams. Wonderful smell, reminds me of citrus and when applied to the skin, it cools the zone and gets absorbed quickly.



Princip upotrebe je da se utrlja na zone sklone celulitu dva puta dnevno. Meni su najkritičnija bedra i stražnjica ali ja ne nanosim 2 puta dnevno jer zaista nemam vremena. Nanesem navečer, sačekam da upije i to je to.

Naglašeno je da se ne nanosi na iritiranu kožu, recimo nakon depilacije ili ako ste imali alergijsku reakciju. Ja prije tretmana namažem noge losionom za tijelo, onako, just in case. 

Using is simple, just put it on zones prone to cellulite twice a day. For me the most critical zones are thighs and buttocks but I do not apply 2 times a day because I really do not have time. I apply at night, wait to absorb and that's it.

It was emphasized that it is not applied to irritated skin, for example, after waxing or if you have had an allergic reaction. Before using, I put body lotion on my legs, just in case.



Kao što rekoh, ovaj proizvod je pomoć pri uklanjanju celulita i sad za sad, što se tiče moje situacije, svoj posao sasvim solidno radi. 
Ovaj post sam zamislila tako da vam ubacim slike prije i poslije, ali nisam toliko hrabra da svoje duge noge postavljam na internet. Vjerujte mi na riječ.


Da li ste vi probale ovaj proizvod ? Vaš utisak?

Želim vam lijep dan...

As I said, this product is helping to prevent cellulite and for now, it does its job very well.
I wanted to put before/after photos on this post, but I'm not so brave for my long legs to be online and on internet so you will just have to trust my words.


Have you tried this product? Your impression?


Have a nice day,

Mia.

Mala zamjerka što se tiče AVON sajta, opis proizvoda je strašno oskudan, smatram da bi se na tome trebalo poraditi. :)

2 comments:

  1. Imam ga (tj. imala sam ga potrošila sam ga) i moram se složiti, rekla bih da se vidi promjena, ali ništa bez vježbe.


    Moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    ReplyDelete