24/05/2016

Casual outfit post - Jeans, sneakers & T-shirts with print

U mojim bilješkama koje sam pravila samo planirajući da otvorim blog i počnem tipkati o svemu i svačemu je negdje na sredini liste tačka : "Outfits." Iskreno, nisam bila sigurna da će nešto od toga biti jer sam se nekako uljuljala u ovu varijantu 'kupi - probaj - tipkaj' i što je sasvim okej. Međutim, kako broj klikova na blog raste, broj vas koje interesuje šta ja to imam reći, nekako sam postala radoznala da vidim kakva će reakcija biti na male promjene i dodatke.
Od početka me je najviše mučila činjenica da će mi biti problem da se fotografišem negdje vani, pa sam ovaj put, koji je ujedno i prvi, odabrala mjesto sa malo ili nikako publike. Nisam sigurna da li je ovo prvi i poslednji post jer to zavisi od reakcija i kako se ja budem osjećala.
S druge strane gledam blogerke koje su odavno na našoj "sceni" i one malo novije i nekako mi to daje osjećaj da moj pokušaj neće biti totalni promašaj. <--(rime)


This is my first outfit post and it was so hard do decide will I publish it or not because I was not relaxed enough, but time has come so I hope you will like it.



Ja sam tip koji se brzinom svjetlosti može prebaciti iz patika za trčanje u starke i iz starki u štikle. U ormaru mi je pretežno crna boja jer nekako ne mogu da se riješim tinejđerske navike i tog 'Goth' stila. Oblačim uglavnom ono u čemu se osjećam super i ugodno. Ne možete me upratiti u preuskoj haljini i totalno golih nogu jer mi je to neukusno i isprano. Zaštitni znak su mi starke i to je vjerovatno jedini komad obuće za koji mi nije problem izdvojiti cifru. Za ostalo se dosta premišljam.
Vrlo često sam u Casual fazonu, mada te iste starke kombinujem sa haljinama, suknjama i sakoima. Vjerovatno ćete imati priliku to da vidite.

Za svoj prvi outfit post sam izabrala da vam pokažem taj moj svakodnevni look koji se može promijeniti sa malim detaljima i vrlo brzo može preći iz casual u polu-elegantno.

Todays theme is my everyday casual look which can simply go from casual to semi-elegant. 


Ovdje nosim Terranova hlače sa dubokim strukom. Print koji je na majici je posebno odabrana slika jer ima značenje za mene. I starke stare sigurno 4 godine. Što se tiče dodataka, možete vidjeti plastične vezice za kosu i narukvicu koju se nisam sjetila okrenuti uopće. Uglavnom, narukvica je sa Harry Potter simbolima - Deathly Hollows, Infinity (Always) i Snitch. Ko zna zna.
Majica je bijela zbog promjene koju pravim u globalu. Jedina bijela stvar u ormaru mi je do nedavno bila potkošulja i jedna košulja koju nikad obukla nisam. Tako da sam odlučila da širim vidike.
Majicu sam kupila u našoj sarajevskoj outlet prodavnici za samo 4KM. Print platila još 4 i imam baš super stvar koju nema niko.
Prednji  dio majice 'utrpan' u hlače je najnovija inovacija u mom stilu jer su mi hlače sa dubokim strukom postale No1 pa mi to baš fino izgleda.
Dosta detalja mijenjam, pa ću nastojati da vam ovdje prenesem neke od njih.


I am wearing Terranova jeans with deep waist, T-Shirt with print I choosed and Converse sneakers. In this case accessories are bracelet with Harry Potter symbols and plastic hair ties. 
Since my closet is full of black clothes, this time I decided to make some changes so I am wearing white T-shirt which didn't cost much but it is 100% unique.
I also really love jeans with deep waist so I put front of my shirt in them and that kinda looks sexy. I really enjoy it.

Ovdje sam model 
Ovdje sam prirodna


I ovdje sam model koji je vidio duha

Šta đavo radi kad nema mira?

Svi vi imate par majčica koje ste kupile, stavile u ormar i iz nekog razloga ih niste nikad obukle. Ja sam našla sigurno desetak i nastojim da svaku od njih preradim da bi bile unikatne.
Ukrase možete kupiti u prodavnici repromaterijala Fedi u Robotu na Socijalnom. (Sarajevo) Igla, konac, ljepilo i počnite. :)


Ovom prilikom želim da se zahvalim mom divnom dečku što se potrudio da napravi ove fotografije jer je sa mnom dosta strpljenja potrebno. Za prvi put fotografije nisu loše, mada se oboje moramo potruditi da budu još bolje. Bilo je tu smijeha, nerviranja, ponavljanja ali je bukvalno učinio sve da me opusti.
I žeim da se zahvalim svim blogericama koje su mi inspiracija za ovaj blog.

Hvala vam!


My idea is to take some of the clothes you rarely use and change it with few simple details. That will make them unique and you will enjoy wearing something you made.

I have to thank my boyfriend for taking these photos and having patience with me. Photos are good but I believe they will get better with time and practice.
I also want to thank bloggers I follow for being my inspiration.

Thank you very much!


Mia.

Recite mi svoje mišljenje u komentarima... / I want to see your opinion ...

17 comments:

  1. Whenever I get confused as what to wear, blue jeans and white T-shirt is always my life savor! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree. Just add some accessories and it looks cool

      Delete
  2. Blue jeans never fail! And these are perfect, I love the deep waste, too. I love teaming jeans with a plain T.shirt, you look lovely. :) I need to find myself a white T.shirt now, with a simple design :D

    ReplyDelete
  3. White tee and denim look is very simple but very stylish. All models are wearing this! Great look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I really love this combo

      Delete
  4. Good job! Keep them coming, you look fab :)

    ReplyDelete
  5. Loved the casual look. White looks cool and elegant with the denims and you looks fab.

    ReplyDelete
  6. haha I love thanking your boyfriend you feel the need to thank him for the patience too! I'm the same when I ask my boyfriend to take my blog pictures!

    ReplyDelete
  7. I love jeans, they're so versatile! fun and quirky shirt! and of course love the classic converse shoes : )

    ReplyDelete
  8. This is an awesome everyday look. I love the jeans. The design on the shirt is cool too.

    ReplyDelete
  9. This is a great casual look! I love your tee shirt- very cool.

    ReplyDelete
  10. Omg loving this whole Outfit!!! Crazy how some of the most simple outfits can be the most fab!

    ReplyDelete
  11. You can never go wrong with jeans and a white t-shirt! You look lovely! As for the t-shirt, most of the times the t-shirts that are not expensive, are the most beautiful and unique. Great post, keep up the good work! :)

    ReplyDelete