10/05/2016

Matching Manicures - Glitter manicure

Nakon što sam pratila kako će ostale djevojke odraditi manikuru, bacila sam se i ja na posao. Stvar je u tome da nisam bila sigurna da li je u pitanju onaj klasični glitter ili se tu podrazumijevaju i lakovi sa shimmerom. Klasični glitter nemam, jer nisam baš nešto spretna, a ni pretjerano zagrijana da ga nosim na noktima. Anyways... Da vidite kako je ovo ispalo..
Koristila sam Flormar lak za nokte i Farmasi Shimmer top coat (tako da ga nazovem).





Opet da naglasim, sa manikurama nisam stručna uopšte. I znam da mi nokti čudno izgledaju, ali mi nenormalno pucaju pa sam ih morala skratiti, bukvalno ih svaki dan moram pomalo turpijati jer se uvijek negdje oštete. Ne znam šta im je. :( Imala sam tako super nokte.


Moja manikura je jednostavna, nadam se da će se i vama sviđati.


Pogledajte radove drugih blogerica: 


6 comments:

  1. mnogo mi se dopada ovaj flomar bordo lak :D izgleda zenstveno i mocno :D nokte pokusaj da ojacas tako sto ces promjeniti ishranu jer to dosta utice na kvalitetu :) imala sam istih problema i nisam nigdje isla bez turpije haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. predivan je stvarno.
      hvala na savjetu, probacu. :D

      <3 pozz

      Delete
  2. I ja bas gledam slike i mislim kako je divna boja flormar laka..a sto se tice pucanja i losih noktiju,mislim da vecina nas ima taj problem.. nekome pomognu vitamini,neko kupi lakove za ojacanje,kremice,gelove i onda kad se sve pomalo sastavi budu bolji.. a sve u svemu, bar ja mislim da nece niko komentarisati duzinu, vecini je stalo da vidi na slikama lijepe,uredne i njegovane nokte,a to sto su kratki..sta mozemo :D stay positive :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je baš krivo što su mi nokti ovakvi, jer znam da sam do nedavno imala tako dobre i jake nokte. mozda mi je imunitet opao ili nesto, uglavnom, radim na tome da ih popravim. :D

      Hvala!

      Delete
  3. Divan je ovaj bordo lak. :) Slažem se s curama, nije nam bitna dužina noktiju, već da su lijepi i njegovani. :) A svi imamo loše dane s noktima, mene zezaju već neko vrijeme, obavezno mi jedan pukne pa moram sve kratit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš mi vjerovat' kad ti kažem da ga je momak odabrao po svom ukusu. :D Zna znanje.

      Katastrofa. Najgore mi je što ih moram sve jer zaista volim kad su mi nokti dugi. Ljepše mi nekako ruke izgledaju. :D

      <3

      Delete