23/11/2017

Romwe: Black Friday Outfit


Sunčana srijeda u Sarajevu mi je omogućila da se fotkam za ovaj blog post koji sam jedva dočekala da objavim. Moram da priznam da sam dosta iskoristila ovo lijepo vrijeme. Ovaj mantilić je preudoban i sasvim okej za nositi kada je vani nekih 15ak stepeni. Romwe me čini sretnom.

Sunny day in Sarajevo was perfect day to take photos for this blog post. This coat is really comfortable and warm for autumn. I really enjoy wearing it. Romwe made me happy again.



Sve detalje možete vidjeti ovdje: 
You can see all details here:




Kod za popust od 5$ : snjufkalo-5.
Enjoy $5 off orders without any limit with code: snjufkalo-5.

Lijep pozdrav,
Greetings,

Mia

3 comments:

  1. Odlično ti stoji....i frizura je odličnaa :)

    ReplyDelete
  2. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    ReplyDelete