03/11/2017

SheIn: Lovely coat



Ovaj kaputić ste mi vi pomogle izabrati i hvala vam! Zaista je super izbor. 
Nema rukave, ali je prilično topao, pa se ispod može obući kožna jakna, kako po rukama ne bi bilo hladno. Fin je za jesen i taj prelaz za zimu, ako već nosimo više slojeva. Ja ga nosim ovih poslednjih 10 dana i prezadovoljna sam. Danas sam ga čak testirala na blažoj kiši - nije se ukvasio odmah. Dugmići su zanimljivi - rose gold. Ono, baš je pun pogodak! 


You've helped me to pick this coat and thank you! It's really a great choice. It has no sleeves, but it's pretty warm. I've been wearing it last 10 days and I'm loving it. Buttons are interesting - rose gold. This coat is really lovely and I am happy I own it.



 Baj d vej, jedan kolega mi je rekao da u ovom kaputiću izgledam kao da sam iskočila iz igrice Assasin's creed. I zbog toga sam bila super uzbuđena. Volim tu igricu!
Što se tiče mojih narudžbi sa SheIn sajta - do sada nisam imala nijedan promašaj. Samo detaljnije pogledam dimenzije i to je to. Veličina ovog kaputića je L i kao što rekoh, kvalitet je super.


Well, a fellow told me that in this coat I look like I jumped out of Assassin's Creed. I was so excited! I love that game! As for my orders from SheIn site - so far I have not had any fails. I just look at the dimensions and that's it. The size of this coat is L and as I said, the quality is great.

Detalje o ovom kaputiću možete vidjeti ovdje:

You can see all details here: 




Da li vam se sviđa?
Do you like it? 

Ugodan ostatak večeri,
Have a nice evening,

Mia

3 comments:

  1. Izgleda jako lijepo i stvarno ti dobro stoji. Zaful ima super stvari i uvijek me iznenadi svojim kvalitetom ^_^

    ReplyDelete
  2. Super je i tebi odlično pristaje crna boja uz kosu <3

    ReplyDelete
  3. Ajoj predivna kombinacija draga moja, odlicno ti stoji. Odusevljena sam fotografijama.

    Maleficent

    ReplyDelete