26/11/2017

Zaful: Blog guests


U poslednje vrijeme pravim postove sa odjećom jer nemam mnogo vremena da se posvetim kvalitetnim recenzijama. Obećavam da će se to promijeniti kroz par dana. 
Pored toga, radim na novom blogu (ja samo pametujem, drugi rade i kodiraju) i oko blogorođendana bi sve trebalo biti gotovo. 
U paketima koje sam dobila poprilično daaavno su se našle ove dvije stvarčice koje sam rado poklonila ljudima koje volim i uspjela ih natjerati da se konačno pojave na blogu. 





Veličine muških majica na Zaful web shopu su sasvim okej, pa ako budete htjeli naručivati, nemojte naručiti broj veću. Jer je zaista broj veća. Kvalitet mi se sviđa iskreno, a natpis na ovoj majici je meni posebno drag. Isah se svakako ništa nije pitao. I da, slijedeći put će ljepše pozirati. Ako ga uopće bude hehe.

Sve detalje koji vas zanimaju možete vidjeti ovdje: LINK




Naravno, Asja preslatko izgleda u duksericama sa otkačenim natpisima ili pak životinjskim motivima, pa sam odlučila da je stavim ovdje kao najljepšeg modela na blogu.
Ovaj duks je udoban i topao. Ponekad joj ga otmem.

Sve detalje možete vidjeti ovdje: LINK

Obzirom da je vrijeme ogromnih sniženja, savjetujem vam da pogledate Zaful web shop jer ćete sigurno naći nešto za sebe!

Uživajte u ostatku dana,

Mia

1 comment:

  1. Jaooo cute ! I ja sam svom istu majicu narucila , samo sto mu je prevelika, pa sad bilda da je moze nosat :D haha <3

    ReplyDelete