19/07/2017

AVON: Luxe Cashmere Complexion 2u1 podloga za lice

Ujednačava ten, prekriva bore, bez sjaja, prekriva pore i čini kožu mekanom na dodir... - Avon


Danas ćete čitati o proizvodu koji sam rado testirala i rado ga nastavljam koristiti. Jer je divan za ljeto i brzi & lagani makeup.

Pakovanje je bijelkasto-bež (Ponekad mi boje ne idu) sa zlatnim natpisom i čepom, elegantno, profinjeno i praktično obzirom da je tubica mala i čep se zatvara 'na klik' pa nema rizika da će napraviti nered u neseseru ili torbici. Izgleda poprilično luksuzno, baš kao i kompletna Luxe linija proizvoda.

Pakovanje sadrži 30ml proizvoda i rok trajanja je 24 mjeseca. Na pakovanju također možete primijetiti upozorenje jer nije ugodno kada dođe u dodir sa očima. Mene je peckalo, mada to nije ništa nepodnošljivo.



Luxe Cashmere Complexion je podloga za lice sa zaštitnim faktorom 15. Ja za ovaj proizvod volim reći da je bolja BB krema jer ima bolje prekrivanje nego prosječna BB krema, ali se na licu uopšte ne osjeti. Ujednačava ten, daje onaj blagi dewy završetak i prekriva crvene flekice koje se  meni javljaju na licu čim ljeto kaže 'Pakujem kofere'.

S druge strane, uopšte ne osjećam težinu na licu niti stvara onaj efekat maske kao klasičan puder. Predivno miriše i sviđa mi se što se taj mrisi zadrži neko vrijeme.

Kako sam testirala ?

1. Prvih par puta sam nanosila spužvicom i tapkanjem i iskrena da budem nije se baš pokazalo kao najbolja ideja jer spužvica sve pokupi zbog toga što proizvod nije mnogo gust.

2. Jedno veče sam imala nekih 10 minuta da se spremim pa sam potrčala da sakrijem nedostatke na mojoj čudnoj koži lica. Jednostavno sam prstima nanijela na kožu i bez problema utapkala. Stvar je  u tome što sam se prije toga samo umila, osušila lice peškirom i bez ikakve pripreme nanijela proizvod. Izgledalo je predivno i suhe zone je dosta hitratiziralo dok se one masne nisu istakle nakon čitavih 15 minuta, kao što je to slučaj sa drugim podlogama bez obzira šta radila.

Dovelo me je do zaključka da je ova podloga super za mješovitu kožu jer balansira tu situaciju maksimalno.

3. U većini slučajeva ja ovu podlogu nanosim u kombinaciji sa Miracle Glow uljem za lice. Nisam sigurna zašto sam to uopće počela raditi ali se dosta ljepše i lakše nanosi i razmazuje - opet prstima.

Već sam navela da stvara taj dewy završetak i kada nanesete možete primijetiti blagi sjaj na koži, koji u svakom slučaju nije tipa - 'Hej vidi imam novi hajlajter pa se okupah u njemu.' , već i vizuelno pokazuje tu svježinu koju osjetite.
U katalogu je navedeno da je sa dijamantnim prahom, pa...





Dostupno je 5 nijansi - na fotki od vrha prema dole :

1. Porcelain
2. Natural Glamour
3. Nude Bodice
4. Beige Linen
5. Medium Bisque

I redovna cijena je oko 26KM.



Ja u većini slučajeva nanesem podlogu, puder u kamenu i rumenilo - and I am good to go. Ponekad ne nanosim ništa preko i tek nakon 3-4 sata primijetim, ne da "spada" ili da nestaje sa kože nego se nekako još više ujednači sa tenom. U svakom slučaju nema šarenila, neobičnih fleka i raznoraznih situacija koje me užasavaju.
Ja variram između Porcelain & Natural Glamour nijansi, a recimo mojoj mami odgovara Beige Linen nijansa iako se na prvu čini da obje imamo isti svijetao ten. Kako nijanse izgledaju (IStim redoslijedom kako je navedeno) na fotki iznad.





Da li ste imali priliku probati ovu podlogu ? Kakav je vaš utisak ?


Nova tema je na blogu, zanima me vaše mišljenje!

Lijep pozdrav,

Mia

*ako tetovaža čudno izgleda- to je iz razloga što na fotkama još nije bila zarasla. 

4 comments:

  1. Lepo uradjena recenzija :). Probala sam nijansu Natural Glamour preko testera (tamna je za mene, odgovarala bi mi Porcelain), i mogu reci da puder nije los, mada je cinjenica da daje taj dewy efekat (imam mesovitu kozu). Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii

      Odlična je za ljeto i za nekoga ko voli taj "natural glow" :D

      Delete
  2. Zvuci ko prava ljetna podloga :D
    nisam ju probala, vjerojatno ni necu jer imam jos doma stvari koje se trebaju trosit, al ak bude ovog i dalje, mozda ju i pokupim negdje :D


    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna je. Preporučujem ti da je uzmeš. Idealna je za brzi i lagani makeup. :D

      Delete