29/07/2017

Avon True Nutra Effects Miracle Glow ulje za čišćenje lica


Ulja za čišćenje lica su pravi trend u njezi kože. Često imamo utisak da jedino sapunom možemo ukloniti sve prljavštine i make-up s lica, ali to je pogrešno. Da, sapuni čiste našu kožu, ali su preagresivni i uzrokuju pretjerano isušivanje. Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje nježno je prema koži, zahvaljujući bogatoj formuli u dodiru s kožom poprima teksturu mlijeka i poput magneta izvlači sve nečistoće iz pora. Lako se ispire i ostavlja kožu savršeno čistom i spremnom za njegu.

AVON


Na stranici Purple Spark ste mogli da vidite tzv. najavu za Miracle Glow ulje za čišćenje lica, uključujući kratak opis i slikovito uputstvo za korištenje. Ovo ulje sam na prvu ja predstavila kroz oduševljenje uljem za lice koje koristim već godinu dana i uvijek imam zalihu od 2-3 bočice da ne bih nijedan dan provela bez par kapi tog ulja na licu. Razloge možete pročitati ovdje: Avon NutraEffects Miracle Glow i definitivno postoji razlog zašto je ovaj post najpopularniji na mom blogu.
Nisam jedina koja je oduševljena ovim uljem i garantujem vam da nisam jedina koja je presretna što postoji i ulje za čišćenje iz iste linije. Na fotkama su oba proizvoda jer sam htjela da vam pokažem da ulje ima malo drugačiji natpis i da super izgleda u kombinaciji sa uljem za čišćenje. Fotogeničnost, šta da vam kažem...



Bočica je plastična sa bijelim poklopcem i natpisom koji je dizajniran kao kompletna Nutraeffects Miracle Glow linija. U bočici je 125ml ulja i bočica je veoma kompaktna tako da je moguće nositi sa sobom na put bez straha od oštećenja i izlijevanja tečnosti po kompletnom koferu. Veličine je dlana i meni se baš lijepo uklapa u kompletnu kolekciju. 

Uputstvo za upotrebu kaže:

2-3 kapi ulja umasirati u suhu kožu lica. Kako bi transformirali ulje u mlijeko prijeći preko lica toplom vodom. Na kraju isprati toplom vodom. Izbjegavati kontakt s očima. Ako dođe do toga, temeljito isprati vodom. 


Obzirom da u poslednje vrijeme "testiram" proizvode u više uslova i na više načina da bih vam proizvod mogla predstaviti što bolje i da bih i sama našla najpogodniji način za korištenje, ja ću vam navesti 2 načina na koji sam ja koristila i navesti koji i zašto je za mene bolji. 

1. Čišćenje lica prije kompletnog skidanja šminke

Ovo sam testirala jer na bočici piše da uklanja nečistoće i makeup. Naravno, izbjegavajući oči, nanijela sam ulje po uputstvu i kružnim pokretima masirala kožu. U kombinaciji sa puderom, korektorom i slojevima, ulje nije baš postalo mliječno kako je navedeno, ali se primijetilo da je "razgradilo" te slojeve i da će nešto uraditi. Kada sam isprala lice vodom, pudera naravno nije bilo. I zaista čisti, samo što sam ja imala na svojoj koži ružan osjećaj jer mi nekako nije to to. 
Naglašavam da je ulje zaista očistilo te slojeve kojekakvih proizvoda koji su stajali na koži 5-6 sati i nije ostavilo masan trag.


2. Čišćenje lica nakon skidanja šminke

Takav sam tip da mi nečistoća strašno ide na živce i ni u ludilu ne bih mogla leći u krevet da prije toga nisam "ispolirala" kožu lica. Imam taj neki redoslijed, ritual.. nazovite ga kako hoćete. Ali šminku, prvi sloj ako ništa, moram prvo ukloniti micelarnom pa tek onda koristiti preparate za "dubinsko" čišćenje. 
Šalu na stranu, ali svi znamo da micelarna ne može ukloniti apsolutno sve. 
Par kapi ovog ulja nanesem na lice nakon što micelarnom uklonim taj "prvi sloj" i očistim oči i usne. Iako izbjegavam da se umivam toplom vodom, u ovom slučaju ona poboljšava efekat i stvara to već pomenuto mlijeko koje je zaista nježno za lice. 
Rezultat nakon umivanja je čisto i nježno lice. Nema masnoće, nema crvenila i uopće nema iritacija. Miriše apsolutno isto kao i Miracle Glow ulje i prosto uživam u korištenju. Osvježi i kožu i mene jer tako vooolim ovaj proizvod i, opet kažem, presretna sam što ga imam u svojoj kolekciji. Svaka slijedeća narudžba u Avonu će ovaj proizvod imati na listi. Zalihe se moraju dovesti u red. 



Ja se nadam da sam vam uspjela prenijeti utiske i da ćete zbog ovog posta napraviti svoju zalihu.



Koji Avon proizvod za njegu kože vam je najdraži? I zašto ?

Lijep pozdrav,

Mia

2 comments:

  1. Ulje je odlično. Ja ga koristim nakon čišćenja micelarnom i sapunom. Ostavlja mi ugodan osjećaj i sigurna sam da je koža čista nakon njega.

    ReplyDelete
  2. Pohvaljujem ti ovaj post! Dosta informacija a ne preopsirno, odlicno da si stavila nacine koristenja i djelovanja.
    Nova sam s tim uljima jer imam masnu kozu pa dosta pazim na to, ali sam se malo po malo priklonila njima i sad istrazujem sva moguca. :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete