26/07/2017

Food blogger: Muffins



Kada napravim dobre fotografije hrane - što je rijetko - dobijem strašnu potrebu da budem i Food blogger. Nisam sigurna kako će to sve izgledati jer nisam pretjerano vješta za dekorisanje hrane, što je apsolutno suprotno kada dođemo do degustacije iste. Shameless. Sa 65+ kg. Al' šta je tu je.


Nedavno mi je prijateljica ponudila da probam tortu koju je napravila i naravno, pristala sam, ni ne sanjajući da će mi dati odličnu ideju. Taj recept ću nekada kasnije staviti na blog, uz njenu dozvolu.
Stvar sa tom tortom je da mi se biskvit straaaaaaaaaaašno svidio i kasnije, kada sam ja pravila tu istu tortu, sam primijetila da je biskvit idealan za improvizovanje. I eto, sad smo tu gdje jesmo.
Ja imam odlične fotke, odličnih mafina koji u principu nisu mafini.

Potrebno je:

- 4 žumanca
- Šolja ulja
- Šolja mlijeka
- Istopljena mliječna čokolada od 80gr

- 3 šolje šećera
- 1 prašak za pecivo
- 3 kašike kakaa
- brašno po potrebi


Najbolje je da odvojeno miješate "suhe i mokre" sastojke, neko mi je nekad rekao da biskvit bude ljepši, pa eto ja se prilagođavam, mada mi još nije niko objasnio što. I 90% ovih sastojaka stavljam onako "od oka" , ali hoću da podijelim sa vama recept pa da vam olakšam. BIlo bi poprilično smiješno čitati recept u kojem piše - šećera od oka.
Šalu na stranu, generalno gledajući, nikad ne pravim kolače prema receptu jer tu uvijek ima nešto da se oduzme ili doda da bi bilo idealno. Po mom.

Nakon što sjedinite smjese - ta jedna smjesa bi trebala biti srednje gusta kako bi je mogli izliti u kalup za mafine. Ja odmah stavim papirne korpice da ne bih imala problema sa ostatcima biskvita u kalupu. Mafini se peku nekih 15 minuta na temperaturi od 150°. U slučaju da hoćete da ubacite komadić čokolade, najbolje je da vam mafini budu napola pečeni, jer ako stavite komadić u samu smjestu, pasti će na dno i samo će se zalijepiti za papir. I meni je trebalo vremena da ukapiram šta je problem.



Na kraju je vaš izbor kakav ukras ide na vrh, koje dodatke ćete stavljati i kako će mafini izgledati.
Trenutni vrhunac mojih dekoracija možete vidjeti na fotkama. Šarene mrvice i mrvice od čokolade su spas. Pravi sam slastičar!


Nisam. Ali voljela bih. Ponekad kažem da sam potpuno promašila profesiju.


Šta mislite? Javite mi ako probate ovaj recept!


Mia

1 comment:

  1. Jednostavni recepti i to jos cokoladni su bas za mene :D
    izgledaju odlicno i veselo i vrlo vjerojatno cu ih probat (screenshot recepta odmah :D)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete