11/07/2017

Catrice: ICONails Gel Lacquer

Jednog divnog jutra u junu kroz prozor ugledam poštara sa paketom u rukama. I zamislim se - da li očekujem nešto?



Nisam očekivala nikakav paket tih dana i ovaj koji sam dobila je baš zanimljiv i u pravo vrijeme. U kutiji koju sam brže-bolje otpakovala je bila limenka sa poklopcem i naljepnicama koje možete vidjeti na fotkama. (Kao i uvijek mnooooooooogo fotografija)
U toj limenci je bio divan kožni neseser sa Catrice logom. Neseser mi se baš dopao jer stane u malu torbu sa onim essentials bez kojih ne izlazim iz kuće. Mama je pokušala da ga oduzme - nije joj uspjelo.

U pitanju je fenomenalna linija lakova koji na mojim noktima bez nepravilnosti budu čitavih 5 dana. Dva sloja.

Detaljnije možete vidjeti OVDJE. Dijelim ovaj link sa vama jer mi se dopada kako izgleda web sajt i video koji ćete imati priliku da vidite.



 Nails on fire 

 Predivna nijansa koja nikako na fotkama ne može da ispadne onako kako izgleda uživo. Pa neću postaviti fotku kako to izgleda na mojim noktima.
Nijansa je nešto između crvene i narandžaste. Mada na fotkama bude klasično narandžasta i to me užasava.

Bočica je prezanimljiva. Nekako "geometrijska". Staklena je i poklopac se skida. Ispod većeg crnog poklopca je mali rebrasti i crni sa Catrice logom. Četkica je ravna i to je definitivno veliki plus jer ja nemam neke pretjerano dobre "skils" da nanosim lak.

Sviđa mi se lak. Sviđa mi se boja. I baš je super za ove ljetne dane. Ima taj glossy završetak mada ne izgleda pretjerano umjetno. Nakon što ga nanesem, na  noktima je netaknut sigurno 5 dana, već kasnije počne sa vrhova polahko da se skida. Što je sasvim okej, jer perem ruke 10ak puta dnevno.



Jeste li imali priliku probati Catrice lakove za nokte?
Vaš utisak?

Pozdrav,

Mia



No comments:

Post a Comment