17/09/2017

Dr. Pasha : Kafa aromatica & Shea butter Rose

Svi ste do sada mogli ukapirati da sam pravi 'miris junkie' i da nije uopće čudna moja opsesija proizvodima samo zbog mirisa. Kada je ovaj blog nastao, tipkala sam o Dr.Pasha sapunu sa makom i cimetom, koji sam počela koristiti po preporuci. Imala sam tada dosta problema sa kožom lica. Zbog akni me je kompletna faca znala boljeti danima. Sve moje probleme nije riješio samo taj sapun, ali je definitivno uradio dobar dio posla. Pored činjenice da su u pitanju prirodni preparati, zaista mi je drago što je u pitanju domaći proizvod. Svi mi naravno  koristimo što nam se sviđa i što nam odgovara, ali bi trebali malo da istražimo. Sve u svemu, zašto volim Dr. Pasha je jasno, a kakav utisak su ovi sapuni ostavili na mene čitajte dalje...

I believe that you realised that I am big "smell junkie" and that it is not weird at all that I get obsessed with products because of the way they smell. Dr. Pasha products are my favorite for a while now not just because they have lovely organic ingredients, but because they are made in Bosnia and Herzegovina. 

Now you have opportunity to read about two products I love. 


Kafa aromatica 

Ovaj sapunčić dolazi u kartonskom pakovanju na kojem ćete naći sve što trebate znati. Sastav je na poleđini i težina sapuna je 25gr. Dostupna je verzija i sa 100gr. 

Dr. Pasha kaže:
" Zrnca djeluju kao blagi piling, dok antiseptičko dejstvo majčine dušice pomaže problematičnoj koži koja je sklona aknama i flekama na koži. Eterično ulje cimeta pospješuje mikrocirkulaciju. Sapun unosi bitne sastojke u koži i djeluje povoljno na kožu sa strijama. Preporučuje se za suhu kožu lica i tijela. "


Coffee aromatica

This soap is packed in small carton box which has brand logo and all info you need to know. Ingredients are on the back of it and this soap weights 25grams. There is also available 100grams soap. 

Dr. Pasha says: 
"Coffee grains have the effect of mild exfoliation, while the antiseptic effect of cinnamon helps problematic skin which is prone to acnes and spots. Thyme essential oil improves microcirculation. The soap nourishes the skin with important ingredients and has a favorable effect on the skin with stretch marks." 



Ovaj sapun sam ja testirala na presuhoj koži ruku i kombinovanoj koži lica. Na rukama svakodnevno - skoro mjesec - sapun se strašno sporo troši za korištenje jednom dnevno kontinuirano, što mi se sviđa. Na licu sam koristila jednom sedmično jer imam dosta preparata za čišćenje pa nisam htjela da dovedem do prekomjernog korištenja svega zajedno. 
Pored toga što miriše kao moja omiljena stvar - kafa - sapun je kremast i ne pjeni mnogo nego pri pokretima rukama, uz hladnu vodu, stvori samo neku vrstu "mlijeka" koje super očisti i hidratizira Ne stvara crvenilo i nema neugodnih osjećaja na koži poslije korištenja.
Radim na tome da riješim problem sa suhom kožom ruku jer mi zanoktice strašno pucaju i tetovaža mi ponekad "zateže". (mislim da je meni ovaj problem nastao ovo ljeto pod uticajem visokih temperatura i stalnog pranja ruku ovom vodom koja i nije bogzna kakva ) Ovaj sapun će mi definitivno pomoći i vrlo je ugodan za korištenje.

I tested this soap on my really dry skin on hands and combined face skin. I used it for washing hands on a daily basis and for washing face - weekly.
Besides the fact that it smells like my most favorite thing - coffee - this soap is creamy and it does not make my skin red, sensitive and dry. I really enjoy using it and I believe it will also help to remove my problems with dry skin on my hands. 


Pakovanje mi se strašno sviđa jer kartončić upije višak vode nakon što sapun vratim unutar. super je za držanje i zaštitu od prašine i bakterija. (Mrzim nehigijenske plastične kutije za sapun ) 

I love the package because it can be used to protect soap from dust and bacteries. 



Shea butter Rose

Još jedno pakovanje koje mi se sviđa jer je jednostavno. Karton sa diskretnim zlaćanim printom, naljepnica sa logom brenda i sastavom i sapun koji dolazi u papiru koji se ne zalijepi za vlažan sapun nakon korištenja. U ovom sapunu je 100gr i naravno da se troši sporo. 

Dr. Pasha kaže:
"Sapun sa eteričnim uljem ruže na bazi karite maslaca pruža koži neophodnu vlažnost, mekoću i istovremeno ima blagotvoran učinak na kožu sklonu alergijama. Sadrži korisne biljne masti koje pomažu u obnovi stanica kože i usporava njeno starenje. Posebno se preporućuje za osobe sa osjetljivom i suhom kožom." 

Another package that I really love because it is simple. Carton with discrete golden print, sticker with brand logo and ingredients. This soap weight is 100grams and it comes with paper that doesn't get sticky when I pack soap after using it. 

Dr. Pasha says: 
"The soap with rose essential oil on the base of shea butter offers the skin the necessary hydration, softness and at the same time it has beneficial effect on an allergy-prone skin. It contains useful vegetable fat that helps the skin cell regeneration and slows skin aging."


Tehnički nisam testirala svojstva jer mi je na um pala genijalna ideja da ga koristim za tuširanje. Meni djeluje kao piling, predivno miriše i ostavlja trag na tijelu poslije tuširanja. Nije to ništa ljepljivo, masno ili šta već, nego neki divan osjećaj, kao da sam čitav dan ležala u mlijeku. Obzirom da ja depiliram noge prije tuširanja - rijetko u toku - ovaj sapun mi te isječene zone tretira kao bebinu guzu. Sve u svemu - divan prijatelj mojoj koži.

I didn't test this soap like I test other products because I just wanted to use it when I take a shower. It can be some kind of scrub. It smells nice and it leaves something on skin that I really enjoy. My skin gets soft and I think that this soap is amazing friend to it. 


Koji ste Dr. Pasha proizvod vi koristili ? Kakav je vaš utisak ? Sve ostale proizvode možete pogledati na web stranici - Dr. Pasha
Did you use any of the Dr. Pasha products? What do you think about it? If you are interested in other products, check out their web page - Dr. Pasha 


Lijep pozdrav
Greetings, 

Mia

No comments:

Post a Comment