09/09/2017

Golden Rose: Longstay Liquid matte lipstick (25)


Jesen dolazi i moja opsesija ovim nijansama postaje opravdana. U nizu novih nijansi Golden Rose tečnog mat ruža, ja uglavnom biram ove tamnije jer je postojanost odlična i lakše se "barata" s njima. O kvaliteti ruževa sam tipkala OVDJE (nijansa 10) , a nijansu broj 15 možete vidjeti OVDJE.



Nemam mnogo nijansi ovog ruža jer pokušavam da "štedim". - nope, samo mi je mrsko ići do Otoke svaki put kad mi padne na pamet da bih mogla da ih imam još. A i nemam mjesta više.






A post shared by Mia Re (@miaredz) on

*Fotografiju sa boljom rezolucijom ću postaviti kada budem napravila jer mi na ovima što imam nijansa nije onakva kakva je uživo.


Kako vam se sviđaju ovi ruževi? Koja nijansa je vama lijepa za jesen ?

Lijep pozdrav,

Mia

No comments:

Post a Comment