22/09/2017

Zaful: Predivni detalji / Lovely details


U poslednjem paketu koji mi je stigao sa sajta Zaful bilo je dosta divnih sitnica koje sam odmah uključila u svakodnevnicu. Ukratko ću vam ih predstaviti i nadam se da će se i vama svidjeti kao što su meni.

In the most recent package I got from Zaful were lovely things I am happy to use. I hope you will like them also.

Floral Chain Mini Crossbody Bag - LINK



Na fotografiji je također meni vrlo draga narukvica sa marble detaljčićem. 
On this photo is also very beautiful bracelet with marble details. 

Stone Triangle Cuff Bracelet - LINK




U poslednje vrijeme Rose Gold SVE je popularno i ja baš volim tu boju.
Everything Rose Gold is popular these days and I really love that! 

Alloy Strap Roman Numerals Watch - LINK




Ja već drugi put naručujem setove četkica i već drugi put je to pun pogodak. Usklađujući boje na svom stoliću za šminku i potrepštine, odlučila sam da ovoga puta uzmem set crnih četkica. Kada ih operete postanu predivno mekane i onih nekoliko za blendanje koje dođu u setu su odlične. 

This is second set of makeup brushes I am getting from Zaful and I love it. I took black ones because of colors on my vanity table and to be honest they look perfect. After I washed them I realised that they are so soft and fluffy. I love their quality. 

10Pcs Unicorn Tapered Shape Makeup Brushes Set - LINK






Nadam se da vam se sviđaju ove stvarčice. Meni da!
I hope you like these. I do! 


Have a nice day,
Želim vam ugodan dan,


Mia

2 comments: