18/09/2017

SheIn: Let's start this fall with burgundy


Ovaj komad odjeće rado nosim jer se osjećam baš ugodno. U jednom momentu sam obećala sebi da više neću kupovati ništa u ovoj boji, ali čovjek prosto ne može da odoli.

I wear this jumpsuit and I love it because I feel really comfortable wearing it. I promised myself at some point that I will not buy anything with burgundy color but I couldn't resist the urge. 




Nisam nikada nosila kombinezone jer nisam našla onaj u kojem ću izgledati pristojno.
Materijal - šifon. Na zonama na kojima ne bi trebao da bude providan ima podstavu i bez obzira na taj "viška sloj" dosta je lagan.
Najviše mi se sviđa ovaj "vez".

I never had a chance to buy jumpsuits because all that I tried were too short and I didn't feel comfortable. Material - chiffon. I also really like this embroidered part. 





Sve detalje uključujući i cijenu možete naći ovdje: LINK 
All details including price you can find here : LINK

Da li vam se sviđa ovaj kombinezon ?
Do you like this jumpsuit? 


Želim vam uspješnu radnu sedmicu,
I wish you good working week, 

Mia

2 comments:

  1. Burgundy, moja omiljena *_* .. ja tu boju sanjam.

    Charming Coco

    ReplyDelete
  2. Kad nades boju koja ti stoji pa se ne skidas iz nje :D al tebi ova stoji odlicno!
    fora mi je jako kombinezon, otvorena leda, vez, dulji rukavi... bas cool :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete