08/10/2017

AVON: Digital Divas




Mislim da sam poslednja koja tipka o ovom divnom eventu, ali, oprostite mi, nisam uopće imala vremena za pisanje kvalitetnog blog posta od tog eventa. 
Ovo je moje drugo prisustvo Digital Divas konferenciji i zaista sam presretna što imam priliku da budem dio blogerske zajednice. Kao uvijek i za sve, Šejla i njena ekipa su priredili interesantno i korisno iskustvo propraćeno divnim dekoracijama i poklonima na kraju dana. Lokacija eventa je bio Hotel Malak Regency na Ilidži i ambijent hotela je nešto posebno. Mnogo divnih kutaka za fotografisanje i apsolutno prilagodljiv prostor pa su Avon dame definitivno mogle da sve pripreme kako su htjele.

I think I am the last blogger that wrote about this amazing event that happened at the end of September. I am sorry for that, but I really did not have any spare time to make good blog post. 
This is my second Digital Divas event and I am really happy to be part of blogger community in Bosnia and Herzegovina. As always, Šejla and her Avon team made beautiful and fun event lovely decorated and special. We even got really amazing gifts at the end of the day. Location of event was Hotel Malak Regency in Sarajevo and I have to say that this hotel is beautiful. There are so many perfect spots for photos there and I believe that girls had no issues decorating whole place. 




Moderator na ovogodišnjoj konferenciji je bila presimpatična Fatima Pajo, a gosti su bili Branislava Antović, Sanela Tunović Bećirović, Andrea Tomašević Kolenda, Almedina Aganović, Ljubica Soldo i Samir Geko.

Branislava i Andrea su podijelile s nama svoje iskustvo o blogovanju i reakciji ljudi na isto. Ja sam se u nekim sitnicama dosta pronašla, ali uglavnom sam negdje u memoriji "zakačila" dosta savjeta za koje sam sigurna da će mi pomoći u razvoju ovog bloga. Njihovo iskustvo je nešto što mene i druge blogerke vjerovatno čeka, ali će njihov govor to iskustvo da pojednostavi.

This blogger conference was really fun and educative.Guests and speakers made sure to teach us a lot and to share their experiences in best way possible. I am sure I will use all that I heard and that it will help me when it comes to making this blog much better.
Our guests were Fatima Pajo, Branislava Antović, Sanela Tunović Bećirović, Andrea Tomašević Kolenda, Almedina Aganović, Ljubica Soldo i Samir Geko. I am happy that I had chance to meet these people and hear their stories. 


Sanela, Almedina i Ljubica su nam detaljnije definisale izražavanje u medijima i digitalni marketing. Ja sam se informisala o mnogo novih stvari i odmah počela da ih koristim. Djevojke su nam pričale o bitnosti izražavanja i predstavljanja sebe na kvalitetan način. Predstavile su nam promjene u digitalnom svijetu i pobrinule se da sa konferencije odemo maksimalno informirane i zagrijane za nove ideje i dalji napredak.





Samir je mene dosta novoga naučio o fotografiji kroz par kratkih rečenica, pa se nadam da ću biti u mogućnosti da to iskoristim u budućnosti. Iznenadila sam se koliko ustvari mogu da promijenim kvalitet fotografije i bloga. Na kraju smo imali kratku radionicu u kojoj smo sve imale priliku da pokažemo koliko nam mašta radi u momentu - nažalost, moja nije bila budna. Ali sam vidjela toliko divnih fotografija i zaista mi se sviđa stil naših blogerki.

Konferencija je završila promocijom Eve Duet parfema i divnim glasom Inne. Upoznala sam djevojke koje nisam znala od prije, provela divan dan okružena talentovanim i prelijepim kolegicama iz ove zajednice i uživala u svakom trenutku.

Conference ended with promoting Eve Duet perfume and lovely voice of BiH singer Inna. I met girls that I did not had chance to meet earlier and I spent lovely day surrounded with talented and beautiful bloggers. I enjoyed every moment.


Fotografije u ovom postu sam preuzela od Avona i Matee jer sam ja bukvalno napravila 5 loših fotki - vadim se na osvjetljenje.
Sretna sam što sam bila dio ovog eventa i naglašavam da je za mene ovo bilo predivno iskustvo. Šejla i njena ekipa su nam ponovno pokazale kako se brinu u blogerima u BiH. Hvala!

These photos are not mine cause those I took were not really good to use. I am really happy that I was part of this and I have to thank Šejla and her team for everything they do for Bosnian blogger community. Thank you! 




Lijep pozdrav,
Bye,

Mia




1 comment:

  1. Odličan post. Mnogo mi se dopada i drago mi je da je neko počeo da primjećuje blogere iz Bosne i Hercegovine jer koliko sam do sada uočila, mi nismo toliko zastupljeni. Ali nadam se da će se vremenom to promjeniti. Zaista mi se dopada cjelokupan post i drago mi je što si uživala ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    ReplyDelete