16/10/2017

Zaful: Halloween wish list


Da budem iskrena, ove godine nisam nešto pretjerano zagrijana za izlazak na Noć Vještica, iako sam to poslednjih par godina tradicionalno pratila. Vjerovatno jer su mi ideje za maskiranje postale isprane, a nove traže mnogo novca i vremena koje trenutno zaista nemam. Listu želja pravim jer sam duhovno zagrijana i jer volim ove ukrase i džidže bez obzira na doba godine.

To be honest, I am not really hyped for going out and partying on Halloween eve, even tho I had that tradition for last few years. I believe it is like that cause my ideas for making masks got "same old - same old" and new ones ask for lots money and time - which I don't have currently. I am making this wish list because even tho I will probably not go out, I still love this details no matter what part of the year is. 

Zaful je meni dosta interesantna web stranica jer kvalitetno isprati svaki period godine, pa je i ovaj put bio ugođaj istraživati. Ono što vas zanima možete vidjeti na linku OVDJE.

Zaful is really interesting web site on this time of the year because there can be found so much interesting stuff for Halloween. If you are interested in themed stuff click HERE.


Moja lista želja sa fotografije broj 1:
My wish list on photo number 1: 

1. Batwing Top - LINK
2. Little Monster Backpack - LINK
3. Skeleton Hand Necklace - LINK
4. Bat Shaped Halloween Earrings - LINK



Dvije prezanimljive dukserice su također na listi želja, jer, što je bolje od udobnog i toplog duksa u Oktobru ?
Also these two sweatshirts are on my wish list, because, what is better then cozy and warm sweatshirt in October? 


1. Sequin Velvet Sweatshirt - LINK
2. Unicorn Letter Hoodie - LINK

Da li vam se sviđa moja lista želja ?
Do you like my wish list? 

Make sure you enter this amazing giveaway on Zaful Instagram page - click HERE
Na Zaful Instagram profilu traje nagradna igra - pridružite se klikom OVDJE

Lijep pozdrav,
Bye, 

Mia

2 comments:

  1. Perdivan izbor, draga! Mnogo mi se dopala ova ogrlica. Stvarno je zanimljiva i nekako drugačija.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  2. Ove Batman nausnice bi nosila i ovako, predobre su mi :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete