18/10/2017

Catrice in Sky Bar One



U decembru će blog imati svoj drugi rođendan i ja iskreno ne mogu biti više uzbuđena. Da budem iskrena, kada sam započela sve ovo nisam ni sanjala da ću biti dio jedne prezanimljive zajednice i da ću imati priliku prisustvovati super organiziranim eventima.
Jedan od tih evenata je bio 10. oktobra u Sky Bar One na Skenderiji. Ekipa iza Catrice Cosmetics Bosna i Hercegovina je priredila divno druženje za blogerke i potrudila se da uživamo u svakom momentu.
Predstavljena je nova kolekcija koju ćete, vjerujem, svi voljeti. Detalje možete vidjeti OVDJE. U kolekciji su divne nijanse lakova za nokte, super postojani metal mat ruževi i paleta sjena koja je must have. Na blogu ću naravno tipkati o svim tim stvarčicama jer je goodie bag - velika bijela kesa od kilogram. Ja sam jedva došla kući. A vanity stolić je prosto pretrpan - vjerovatno ću kupiti policu uskoro.

In December, this blog will have its second birthday and I honestly can not be more excited. To be honest, when I started this all I did not even dream of being part of an interesting community and that I would have the opportunity to attend super-organized events.
One of them was on October 10 at Sky Bar One in Skenderija. The team behind Catrice Cosmetics Bosnia and Herzegovina organized a wonderful event for bloggers and I tried to enjoy each moment.
A new collection is presented and I believe, you will love it. You can see the details HERE. In the collection there are beautiful shades of nail polishes, super-sturdy metal matte lipsticks and a palette of eyeshadows that is a must have. I will write about all these things because of a goodie bag - which was huge and full of amazing stuff. My vanity table is simply too crowded - I'll probably have to buy a shelf soon.





BiH blogerska zajednica je trenutno mini ekipa koja se koliko-toliko bori za opstanak obzirom da su uslovi poprilično nestabilni, pa je baš lijepo kada znamo da PR jednog brenda obrati pažnju na našu zajednicu.
Hvala na divnom druženju i sretna sam što sam dio ovoga!

The BiH bloggers community is currently a mini-team that is struggling to survive as the conditions are quite unstable, so it's nice to know that a PR brand is paying attention to our community.
Thanks for the wonderful event and I'm happy to be part of this!


Lijep pozdrav,
Bye,

Mia

*fotografije nisu moje
*photos aren't mine


2 comments:

  1. Mnogo mi je drago što mi blogerke iz Bosne i Hercegovine dobijamo mali značaj u ovom svijetu i što se blog počinje uveliko shvatati kao nešto divno, kao jedna predivna zajednica u kojoj je i previše ljubavi i koja oduše jednom predivnom čarolijom. Drago mi je što si imala prilike učestvovati u tako nečemu i želim ti puno sreće u daljem radu. Sigurna sam da ćeš postići ogroman uspijeh, iako je i ovaj odličan za ovako kratak period ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    ReplyDelete
  2. Sve ste ljepotice :) Tebe Obožavam i radujem se našem susretu :)

    ReplyDelete