24/10/2017

Rosegal: Elegant


Danas vam tipkam o vrlo dragom komadu odjeće koji posjedujem. Ovu bluzu sam prvo vidjela na Instagram reklami za Rosegal, a nisam ni sanjala da ću je par dana moći naručiti. Čekala sam da dođe na moju adresu skoro mjesec dana, i od tog momenta sam je nosila par puta u posebnim prilikama jer je iskreno dosta čuvam.
Izgleda elegantno, udobna je za nositi i može se jednostavno kombinovati. Još jedna nova boja u mom ormaru. I da budem iskrena fino mi stoji uz ten.

Today I'm typing you about my favorite piece of clothing I own. I first saw this blouse on Instagram commercials for Rosegal, and I did not even dream that I would be able to order it for a few days. I waited for it to come to my address for almost a month, and from that moment I wore it several times on special occasions, because I honestly want to take a good care of it.
It looks elegant, comfortable to carry and can be easily combined. Another new color in my closet. And to be honest, it looks really fine with my complexion.






Direktan link gdje možete vidjeti sve detalje o ovoj bluzi - LINK
Direct link where you can find all information about this blouse - LINK


Da li vam se sviđa ova bluza?
Do you like this blouse? 


Uživajte u ostatku dana,
Have a nice day,
Mia

1 comment:

  1. O wow. Gledala sam je ovako i izgledala mi je super i onda ovi detalji na leđima. Predobra je! I imas pravo, dobro ti stoji :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete