16/10/2017

Avon: My Everything


Moja kolekcija parfema je za deset dana sa -jedan- porasla na -devet-. Čuda se dešavaju. Ne zbog toga što ja prije nisam voljela parfeme, nego sam bila pretjerano izbirljiva, pa nijedan parfem nije bio po mom ukusu.
Ni dan danas nisam sigurna kako se to promijenilo, ali sam sretna što jeste jer za svaki outfit i svako raspoloženje imam adekvatan miris. Budite sigurni da ću i dalje tipkati o kolekciji.

My collection of perfumes went up in ten days from -one- to - nine-. Miracles are happening. Not because I did not like perfumes before, but I was extremely picky, so no perfume was the one for me.
Even today I'm not sure how this changed, but I'm happy it is, because I have an adequate perfume for every outfit and every mood. Be sure that I will continue typing about the collection.


Kao dragulj u kruni, TTA My Everything parfem za nju blista sjajnije od bilo kog dragulja da istakne tvoju lepotu i zadovoljstvo. Bogati cvjetni miris ekskluzivan poput roza dijamanta.
Glavne note: bergamot, trio ruža, praline

As a jewel in a crown, TTA My Everything perfume for her shines more glittering than any gem to highlight your beauty and pleasure. A rich floral fragrance exclusive as pink diamond.
Main notes: bergamot, rose trio, pralines


Ovaj parfem, pored prelijepe bočice sa rose gold tonovima i imenom koji mi se baš sviđa i znači mi , čini da se osjećam veselo kada ga imam. Pristojno sladak miris, ništa pretjerano - elegancija sa dozom 'osjećam se kao djevojčica'. Divan je za ovu hladnu jesen i vjerujem da će mi i u zimu pristajati. Iskreno mi se sviđa ovaj parfemčić i mislim da ćemo biti divni prijatelji. 

This perfume, next to the beautiful bottle with rose gold tones and the name that I really like and it means to me, makes me feel happy when I apply it. A decent sweet smell, nothing exaggerated - elegance with a dose of 'I feel like a little girl'. It's great for this cold autumn and I believe that it will fit me in the winter also. I really like this perfume and I think we will be great friends.


Jeste li probale ovaj parfem ? Koji Avon parfem vam je drag ?
Have you tried this perfume? Which Avon perfume is your favorite? 
Lijep pozdrav,
Bye, 

Mia


1 comment:

  1. Nisam probala ovaj parfem, ali mnogo mi se dopada tvoj opis, ali i recenzija. Parfemi koje ja volim jesu Luxe, Little black dress, Cherish, Perceive, Rare pearls, Pur blanca, Far away, Dreams i Luck. Jedva čekam iduće postove ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    ReplyDelete