07/10/2017

Zaful: Ladylike


Ovih dana sam imala potrebu da tipkam, a nisam stigla tipkati nijednu riječ. Pominjala sam promjene, neke lijepe, neke nisu, neke ću tek da napravim. Ali sve u svemu, august ove godine je bio presudan za mnogo promjena. I da budem iskrena, presretna sam zbog toga.

I wanted to write but I did not have time for that. I mentioned some changes in my life, some of them are good ones, some of them are not, and some are about to be. These changes started this summer and I am really happy for that. 

Oktobar mi je drag mjesec, već sam to i rekla negdje, jer obilježava početak jedne velike i iskrene ljubavi. I slavim, slavim svaki dan. Jer osjetim praznik tu duboko u srcu i na onom mjestu gdje se skupe leptirići pa totalno nesinhronizirano počnu mahati razigranim krilima. I pretvorim se u dijete na tren, ponekad na dan, na vikend. Ovaj vikend sam dijete i uživam u svakom momentu.

I love October because it is the month when I met love of my life. And I celebrate every single day. Because I feel like it in my heart and that tiny place where butterflies start to fly around without control. And I become child for a moment, for a day, for a weekend. I am feeling like child this weekend and I enjoy every single moment. 




Na ovim fotografijama za koje je Isah imao dosta strpljenja nosim preudobnu haljinu sa Zaful sajta. Nažalost, trenutno je nema na stanju ali vjerujem da će uskoro biti. Fina je za prelaz ljeto-jesen i boja je velika promjena u mom ormaru - što je novost ove jeseni.

You can see lovely dress on these photos. I really enjoy wearing it because it is comfortable. I got it from Zaful and I am really happy that I did because it is really lovely to wear in this time of the year. It is currently out of stock but I believe it won't be for long. This color looks so good and it is really big change in my closet. That is new thing this fall. 

Sve detalje možete vidjeti ovdje: 
You can find all details here: 
Chiffon dress - LINK



Da li vam se sviđa haljina?
Do you like this dress?

Lijep pozdrav,
Bye,

Mia

2 comments:

  1. Mnogo mi se dopada ova majica, zaista je predivna. Boja je toliko nježna da kada je vidim, ja se oduševim i sva se raznježim. Kao što i ti kažeš, idealna je za prelazak ljeto-jesen. A ti si zaista predivna ❤️❤️❤️

    Giveaway

    ReplyDelete